2777
2789

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

۹۱ اره خرج میوفته 

الان ماشین صفر هم نمیشه اعتماد کرد 

برا ما درش از روز اول تق باز میشه 

هنو نمایندگی قطعه ش رو نیارده 

یه سال میشه گرفتیم 

به بچه م فکرمیکنم،به حس بارداری ، حس شیر دادن به یه تیکه از وجودخودت و عشقت ، حس نفس کشیدن های ریز ریزش تو بغلم خیلی اوقات تو درونم حمل میکنم . با خودم میگم خدایا میشه من بچه خودم رو ببینم!  🌷   دوستان گلم این امضای من بود سالها ...بعد معجزه خدا رو دیدم دلتون خواست سر بزنید به تاپیک خاطره زایمانم ...امیدوارم خدا به هر کس دلش میخواد به حکمت و مصلحت خودش ببخشه...🥰 برای شفا و سلامتی پسرم دعا کنید لطفا سپاس❤️https://www.ninisite.com/discussion/topic/7503866/%D8%AE%D8%A7%D8%B7%D8%B1%D9%87-%D8%B2%D8%A7%DB%8C%D9%85%D8%A7%D9%86?page=1

خدایی هرچی میخرین کوییک و تیبا و ساینا نخرین خیلی ضایع هس 

206 بخر بهتره

به سلامتی سه لاشی  قاضی، متهم، ناشی                          به سلامتی سه دلبر    مادرم، پدرم، عشقم                         به سلامتی سه کس  ناموس، رفیق، وطن                         به سلامتی سه همراه  رفیقم، گوشیم. پیکم                       به سلامتی سه مکان   خونم، قبرم، قلبش🥂🥂🥂

کوییک کجا ال نود کجا برادر من

ال نود انگار رفته دانشگاه درس بخونه شاسی بلند بشه نصفه راه ولش کرده🤣😂

کوییک رو نگهدار پولتو پس انداز کن یهو یه ماشیت بهتربگیر

درانتـظارِوصـــال...! 

نه بابا اگه تر و تمیزه پوکیده حساب نمیشه😅ما هم سمند ۸۴ داریم ولی کم کاره و هرکی ببینه فک میکنه حداق ...

خوشبحالتون از اول دست خودتون بوده؟ ما تازه دو سه ماهه خریدیم. خیلی افتاب سوختگی داره تایراش داغونه صفحه کلاچ نداره گاهی هم روشن نمیشه

خوشبحالتون از اول دست خودتون بوده؟ ما تازه دو سه ماهه خریدیم. خیلی افتاب سوختگی داره تایراش داغونه ص ...

نه سال ۸۴ ک شوهر من بچه بوده😂 ولی از سن کم رانندگی بلده فک کنم قبلا دست دونفر دیگه بوده دقیق نمیدونم ولی فک کنم سال ۹۴/۹۵ خریده شوهرم ولی کم کاره چون شوهرم موتور فروشه اکثرا با موتور میریم بیرون گاهی با ماشین، قبلیا هم انگار خیلی استفاده نمیکردن تازه یه بارم باهاش چپ کرد لوله شده بود ماشین دوباره درست کرد

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز