2789

من خودم ۱۵ سالمه تا پیش دوستامو کلاسارو دیگه خودم میرم 

از تاریخ ۳۱ شهریور ۱۴۰۳ کاربری دست من بوده. نمیدونم به سمت چی داریم میریم ولی سرعتمون خیلی زیاده.🫠 میگویند آزادی...بله من هم میگویم آزادی،ولی با مجوز من.شما آزادید تا فرمان مرا بپذیرید.تا سکوت کنید با دهان باز.من نگهبان صلحم...

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

بستگی داره به دخترم

رهبر عزیزم شهادتت مبارک، ببخش اگر نتوانستم خوب وبه موقع ازشما دفاع کنم، مراببخش بابت تهمتهای که برشما زده شد وگاهی سکوت کردم، مرا ببخش گفتن رهبرتان در چندین طبقه زیر زمین است ومن سکوت کردم، اقای من زخم های زبان زیاد بود و ما انچنان در دفاع از شما کاری نکردیم، رهبرم تن خسته ات چندروزی است آرامش گرفته است . حال که رخت ازاین جهان بسته ای، ازآن جهان باقی هوای ما را داشته باش. دوستانی که نسبت های ناروا دراین سایت به اقای خامنه ای دادید چطور میخوایید ازشون حلالیت بگیرید. تاپیکهابرای من نیست، مدتی کاربری دست دوستم بود.

چند وقته؟


از ۱۲ ۱۳

از تاریخ ۳۱ شهریور ۱۴۰۳ کاربری دست من بوده. نمیدونم به سمت چی داریم میریم ولی سرعتمون خیلی زیاده.🫠 میگویند آزادی...بله من هم میگویم آزادی،ولی با مجوز من.شما آزادید تا فرمان مرا بپذیرید.تا سکوت کنید با دهان باز.من نگهبان صلحم...

من تا ۱۸ نمیذاشتن زیاد

۱۸ تا ۲۰ هم بخاطر کنکور و درس و اینکه حواسم از درس پرت نشه نه که نذارن ولی غر میزدن

الانم ک دیگه‌کامل اوکی ام فقط قبل تاریکی میگن خونه باش بقیه وقتام ک خوابگام همه چیش دست خودمه

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز