2789

من خودم ۱۵ سالمه تا پیش دوستامو کلاسارو دیگه خودم میرم 

از تاریخ ۳۱ شهریور ۱۴۰۳ کاربری دست من بوده. نمیدونم به سمت چی داریم میریم ولی سرعتمون خیلی زیاده.🫠 میگویند آزادی...بله من هم میگویم آزادی،ولی با مجوز من.شما آزادید تا فرمان مرا بپذیرید.تا سکوت کنید با دهان باز.من نگهبان صلحم...

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

بستگی داره به دخترم

رهبر عزیزم شهادتت مبارک، ببخش اگر نتوانستم خوب وبه موقع ازشما دفاع کنم، مراببخش بابت تهمتهای که برشما زده شد وگاهی سکوت کردم، مرا ببخش گفتن رهبرتان در چندین طبقه زیر زمین است ومن سکوت کردم، اقای من زخم های زبان زیاد بود و ما انچنان در دفاع از شما کاری نکردیم، رهبرم تن خسته ات چندروزی است آرامش گرفته است . حال که رخت ازاین جهان بسته ای، ازآن جهان باقی هوای ما را داشته باش. دوستانی که نسبت های ناروا دراین سایت به اقای خامنه ای دادید چطور میخوایید ازشون حلالیت بگیرید. تاپیکهابرای من نیست، مدتی کاربری دست دوستم بود.

چند وقته؟


از ۱۲ ۱۳

از تاریخ ۳۱ شهریور ۱۴۰۳ کاربری دست من بوده. نمیدونم به سمت چی داریم میریم ولی سرعتمون خیلی زیاده.🫠 میگویند آزادی...بله من هم میگویم آزادی،ولی با مجوز من.شما آزادید تا فرمان مرا بپذیرید.تا سکوت کنید با دهان باز.من نگهبان صلحم...

من تا ۱۸ نمیذاشتن زیاد

۱۸ تا ۲۰ هم بخاطر کنکور و درس و اینکه حواسم از درس پرت نشه نه که نذارن ولی غر میزدن

الانم ک دیگه‌کامل اوکی ام فقط قبل تاریکی میگن خونه باش بقیه وقتام ک خوابگام همه چیش دست خودمه

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز