2789
عنوان

خشک کردن گل

4069 بازدید | 20 پست

سلام من یه دسته رز قرمز دارم که خشک کردم متاسفانه رنگش تبدیل به بنفش تیره شد و برگای سبزشم تیره شد میخام براق و سرحال ترش کنم چون برام باارزشه میخام نگهدارمش چیکار کنم؟ اسپری کلر یا براق کننده میشه بهش بزنم .

بالاخره پیداش میشه رنگین کمون دور نیست خیلی زوده خیلی زود 🌈🌈🌈🌈🌈                                 ❌ اگه مخالف نظر منی ریپ نزن من فقط به استارتر جواب میدم حوصله نظر شمارو ندارم برا خودت نگهدار به دردت میخوره   ❌ خواهرم و دوستم تعلیق شدن گاهی با این کاربری تاپیک میزنند گاراگاه بازی در نیار اینجا نه به دروغگو ها جایزه میدن نه به بچه زرنگ هایی مثل تو 😎

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


عزیزم ی چیز بی ربط ب سوالت میگم شایدم خوشت نیاد.من خودم تموم دسته گلای دوران دوستی و خواستگاریمو انداختم دور.اولش همرو با عشق تاریخ زدمو خشک کردم.ولی بعدا فهمیدم گل خشک انرژی منفی خیلی زیادی داره.از وقتی انداختم دور تغییراتو قشنگ حس کردم.

چون برام مهم بود بهت گفتم عزیزم.هرطور خودت مایلی

هرکی ریپلی منفی کنه بدجوری جوابشو میدم!من دیگه جیدای سابق نیستم.اینجام نی نیسایته سابق نیست!💔
میشه بگی چیکار کردی تغییر رنگ نداد؟مال من تیره شده

در باكسشو باز گزاشتم اگه بسته باشه خراب ميشه.

من نظرمو ميگم لطفا اگه مخالف هستيد ريپلاي نكنيد قرار نيست همه مثل هم فكر كنن
عزیزم ی چیز بی ربط ب سوالت میگم شایدم خوشت نیاد.من خودم تموم دسته گلای دوران دوستی و خواستگاریمو اند ...

منم همه رو جمع مبكنم.يعني وقتي انداختي دور بهتر شد حالت؟

من نظرمو ميگم لطفا اگه مخالف هستيد ريپلاي نكنيد قرار نيست همه مثل هم فكر كنن
چرا انرژی منفی میده؟ منم گلایی که شوهرم برام میخره رو نگه میدارم

گل خشک تو فنگ شویی نشونه مرگه.و تو هر قسمتی از خونه بذارین کیفیت اون قسمت از زندگی رو خراب میکنه.

هرکی ریپلی منفی کنه بدجوری جوابشو میدم!من دیگه جیدای سابق نیستم.اینجام نی نیسایته سابق نیست!💔
منم همه رو جمع مبكنم.يعني وقتي انداختي دور بهتر شد حالت؟

من تو قسمت عشق خونه ام گذاشته بودم.وقتی انداختم دور تغییرات زیادی حس کردم.تو قسمت ثروت خونه بذارین ک فاجعه میشه

هرکی ریپلی منفی کنه بدجوری جوابشو میدم!من دیگه جیدای سابق نیستم.اینجام نی نیسایته سابق نیست!💔
من تو قسمت عشق خونه ام گذاشته بودم.وقتی انداختم دور تغییرات زیادی حس کردم.تو قسمت ثروت خونه بذارین ک ...

 قسمت عشق و ثروت خونه كجا ميشه؟ببخشيد كه سوال ميپرسم برام جالب شد.

به قسمت ورودي ثروت ميگن؟

من نظرمو ميگم لطفا اگه مخالف هستيد ريپلاي نكنيد قرار نيست همه مثل هم فكر كنن
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز