2777
2789
عنوان

خشک کردن گل

| مشاهده متن کامل بحث + 4069 بازدید | 20 پست
 قسمت عشق و ثروت خونه كجا ميشه؟ببخشيد كه سوال ميپرسم برام جالب شد. به قسمت ورودي ثروت ميگن؟

خیلی خیلی کار دقیق و دشواریه.کار هرکسی نیست تقسیم بندیه خونه.اونم با زندگی های آپارتمانی ک ماها داریم.باید ی فنگ شو کار بیارید بهتون بگه عزیزم.من خودم پدرم درومد تا تقسیم بندیش کردم.ولی یسری کلیات داره فنگ شویی ک همه میتونن انجامش بدن.ی کتاب خوب در این زمینه هم کتاب طراحی نظم ب شیوه فنگ شویی هست.عالیه.

هرکی ریپلی منفی کنه بدجوری جوابشو میدم!من دیگه جیدای سابق نیستم.اینجام نی نیسایته سابق نیست!💔
خب این قسما کجاها هستن؟ میشه بگی؟

عزیزم ب دوستمون هم گفتم.کار دقیقیه.سانت ب سانتش مهمه.شما کتاب طراحی و نظم ب شیوه ی فنگ شویی رو مطالعه کن عالیه عزیزم

هرکی ریپلی منفی کنه بدجوری جوابشو میدم!من دیگه جیدای سابق نیستم.اینجام نی نیسایته سابق نیست!💔

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


خیلی خیلی کار دقیق و دشواریه.کار هرکسی نیست تقسیم بندیه خونه.اونم با زندگی های آپارتمانی ک ماها داری ...

مرسي گلم😘😘😘❤️❤️❤️

من نظرمو ميگم لطفا اگه مخالف هستيد ريپلاي نكنيد قرار نيست همه مثل هم فكر كنن
عزیزم ی چیز بی ربط ب سوالت میگم شایدم خوشت نیاد.من خودم تموم دسته گلای دوران دوستی و خواستگاریمو اند ...

اره خودمم اعتقاد دارم به این حرف ولی دسته گل قبلیمو با همین اعتقاد انداختم دور نامزدم فک کرد خوشم نیومده اینو میخام.نگهدارم هم یادگاری هم اینکه دلش نشکنه ❤

بالاخره پیداش میشه رنگین کمون دور نیست خیلی زوده خیلی زود 🌈🌈🌈🌈🌈                                 ❌ اگه مخالف نظر منی ریپ نزن من فقط به استارتر جواب میدم حوصله نظر شمارو ندارم برا خودت نگهدار به دردت میخوره   ❌ خواهرم و دوستم تعلیق شدن گاهی با این کاربری تاپیک میزنند گاراگاه بازی در نیار اینجا نه به دروغگو ها جایزه میدن نه به بچه زرنگ هایی مثل تو 😎

اره خودمم اعتقاد دارم به این حرف ولی دسته گل قبلیمو با همین اعتقاد انداختم دور نامزدم فک کرد خوشم نی ...

آخی عب نداره نگهش داربنده خدا ناراحت نشه💟💟💟

هرکی ریپلی منفی کنه بدجوری جوابشو میدم!من دیگه جیدای سابق نیستم.اینجام نی نیسایته سابق نیست!💔
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز