2777
2789
عنوان

سونوگرافی

266 بازدید | 30 پست

سلام من رفتم دکتر واسه اقدام به بارداری واسه اولین بارمه به من گفت روز ۱۱تا ۱۳پریودی یه سونو انجام بده اما نمیدونم این سونو واسه چیه و ایا داخلی هستش و درد داره ؟؟؟

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

سلام عزیزم میخواد روز تخمک گذاریتو مشخص کنه و اندازه فولی ها سونو شکمی هستش و اینکه کلا پنج دیقه میشه هزینشم با دفترچه ۶۳  تمن من دادم

بُُُُُُُُــگذار  بُــگذرد   ،روزهـــاے ک روز ما نــیـــستــ  ، روزگـــارے روز مــاهم مــیــرســـد...
عزیزم مطمنی از روی شکمه چون یکی به من گفت داخل میفرسته

نه حتما شکمیه

سونو تو پریودی غالبا داخلیه

اون هم باشه دردی نداره عزیزم

به نظر من سونوی داخلی خیلی راحت تر از شکمی حداقل نمیخواد قبلش دو لیتر آب بخوری

شما کی انجام دادین ؟؟

من دو هفته پیش همون شب و پس فرداش اقدام کردم حالا منتظرم موعودم برسه ببینم باردار شدم یا نه

بُُُُُُُُــگذار  بُــگذرد   ،روزهـــاے ک روز ما نــیـــستــ  ، روزگـــارے روز مــاهم مــیــرســـد...
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز