2777
2789
عنوان

اسپلیت خریدیم

425 بازدید | 54 پست

ینی پولشو دادیم که بیارن برامون

همسایمون میگه پشیمون میشید یخ میزنه خونه پول برقش زیاد میاد

واقعا یخ میزنه خونه؟! مثلا رو ۲۲ بذاری خیلی سرد میشه؟

آقایون لطفا درخواست ندید اگه تاپیک میزنم تنهام معناش این نیست که دلم میخواد با یکی که معلومه قصدش چیه چت کنم ///آقایون بیشرف دوعالمید اگه درخواست بدید اه🤬

والا اینورتر دارن مصرف بهینه

پول برق اونقدرا هم نمیاد که همه فک میکنن

گاهی در یک مکان تاریک هستی و فکر می کنی مَدفون شده ای اما در واقع تو را کاشته اند 🌱 “کریستین کین”

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

وای اره خیلی مصرف برقشم زیاده

به تو فکر کردم دوباره دوباره به تو فکر کردن عجب حالی داره....(:برای همیشه از این سایت رفتم نمون جای قشنگی نیست لذت زندگی کردنو ازت میگیره

اره خواهرم داره خیلی سرد میکنه پول براشون هم خیلییی میاد

خداوندا آرامشی عطا کن تا بپذیرم آنچه که نمیتوانم تغییر دهم...و شهامتی که تغییر دهم آنچه میتوانم ...ودانشی که تفاوت این دو را بدانم
زر میزنه

😂

من مامان بابام سنشون بالاست میترسم یخ بزنن جلوش منو فحش بدن چون پیشنهاد من بود خودشون میخواستن کولر آبی بخرن

آقایون لطفا درخواست ندید اگه تاپیک میزنم تنهام معناش این نیست که دلم میخواد با یکی که معلومه قصدش چیه چت کنم ///آقایون بیشرف دوعالمید اگه درخواست بدید اه🤬

الکی میگه عامو اف میکنه موقعی ک سرماش ب حد معمول رسید و اینکه ی چیزیش خوبه اینکه مثل یخچال خنک میکنه مثل کولر نیس ک باد بخوره ب بدن آدم خشک شه

تبریک

1
5
10
15
20
25
30
35
40

هی تو اره تو با خود خودتم ک داری اینو میخونی دیگه نبینم بشینی برای چیزی که فردا اهمیت نداره غصه بخوری  هااا مگه از تو چند تا توی دنیا هست ک چشمایی ک به اون خوشگلی داری پر از ناراحتی باشه؟؟ مگه کسی ک اینقدر خوشگله اینجوری باید اخم کنه؟ حالا که تا اینجا رو خوندی خواستم بگم خیلی زیبایی خیلی😍😍 حالا بخند اینجوری نه ها😊 اینجوری بخند😁😁😁 افرین روز خوبی داشته باشی😍😍😍

ما رو ۲۵میزاریم سردمون میشه خاموش میکنیم گرممون میشه ولی پسرم اصلا سردش نمیشه 

همه رفتند تا زمستان شد🖤خنده ها مردند ...گریه ارزان شد 🖤کو جوانی آرزوها کو رفته ایم از یاد یادی از ما کو🥀

والا اینورتر دارن مصرف بهینهپول برق اونقدرا هم نمیاد که همه فک میکنن

خود نصاب گفت ماهی حدودا ۴۰۰ میاد

آقایون لطفا درخواست ندید اگه تاپیک میزنم تنهام معناش این نیست که دلم میخواد با یکی که معلومه قصدش چیه چت کنم ///آقایون بیشرف دوعالمید اگه درخواست بدید اه🤬

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز