2777
2789

سلام 

عزیزم اگه میتونید تو این شرایط بحرانی وطن رو ترک نکنید 

من خودم بودم و برگشتم و قرار نیست که وطن رو ترک کنم 

اگه هر کدوم از ما به خاطر خودمون وطن رو رها کنیم 

کشور عزیزتر از جانمان به سرنوشت افغانستان عزیز دچار خواهد شد 

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

آره مدامم تکرار میکنه.خخخ

بعد حرف مهاجرت هم میزنه 

اخههههه لاشی طرف با اون همه سواد ادعای مهاجرت نداره بعد تو شش کلاس سوادی این همه ادعا داری

قشنگا نفری یه صلوات بفرستید برام

کاراتو بکن بعدش فردای روز پروازت بهشون بگو 

زن بودن گاهی هم‌ز‌مان خواستن و نخواستن است. در من زنی هست که رویای صبح‌دم چشم‌گشودن به روی لبخند تو را دارد، در من زنی هست که در تمنای گریز از هر بایدی است، بایدِ چشم‌گشودن حتا. میان این دو زن، تو تکه‌تکه خواهی شد، طاقت نخواهی آورد، خشمت سرانجام، تنها نصیب من است و من تاب تنها شدن از تو را ندارم. پس بگذار از ابتدا نباشی.

سلام عزیزم اگه میتونید تو این شرایط بحرانی وطن رو ترک نکنید من خودم بودم و برگشتم و قرار نیست که وطن ...

سلام مرسی عزیزم یه مدت برم برمیگردم من شرایط بدی تو ایران ندارم فقط برا کارم برم 

بخشیـבטآבماراحتـہامااعتماבکرבטבوبارـہنه

من دوبی خیلی دوس دارم ولی مهاجرناپذیره🥴وخیلی بد میگن از دختری ک بره اونجا ک مهمم نیس البته🌝

ببین من تصور خوبی راجب دبی ندارم اصلا اقواممون دبی ان

بخشیـבטآבماراحتـہامااعتماבکرבטבوبارـہنه

اول املای کلمه راضی رو یاد بگیر بعد برو هلند پسرم

من املاشو درست نوشتم چون درحال رانندگی ام صفحه کلیدم تایپ میکنه قضاوت زود هنگام نکنین

بخشیـבטآבماراحتـہامااعتماבکرבטבوبارـہنه

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز