2777
2789

@جناس‍ شما رو صدا میزنن

 هم فرشته اولا بولرم و هم شیطان،  بستگیسی وار من ایشیخ لیخ اولاسان یا گئجلیخ:)              کنکوری ۱۴۰۷ 😍عاشق رشته تجربیم 😊ولی الان شکست بدی خوردم از تجربی🤧میام سایت به دوستام سر میزنم این تنها تفریح من در این روزاست 🙇🏻‍♀اخلاق و رفتارم تو سایت با واقعیتم خیلی فرق داره و در واقعیت خیلی آرومم و کم حرف🤷🏻‍♀ هر وقت خسته شم و ناراحت فقط گوش کردن آهنگ آرومم میکنه🥺یه دختر ترکم و به ترک بودنم افتخار میکنم.😍طرفدار تیم تراکتور هستم طرفدار تیم تراکتور بودن دلیه مهم نیست ببازیم یا ببریم چون که تراکتور همیشه برای ما قهرمانه💓‌.‌.اِصالَتَم اِفتخارمه' 𝑻𝑶𝑹𝑲❤️‍🔥🤟🏻🐺

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


@جناس‍ 


مردم اغلب میگویند انگیزه ها دوام ندارند. خب، اثر حمام نیز ماندگار نیست. به همین دلیل توصیه میشود روزانه دوش بگیرید. (زیگ زیگلار) اگه یه وقت نظرتون مخالف من بود حتما ریپ بزنین مشکلی ندارم :)عاشق اینم که از زاویه های مختلف به مسائل نگاه کنم و لذت بخش ترین و مفید ترین کاریه که میتونم تو سایت انجام بدم🫠 abzarek.ir/service-p/msg/4685331 این لینک ناشناس منه

یکی از کاربرا خوب هستن خانم جناس تو تاپیک ها برخورد داشتم باهاشون 

کمک کردن از علاقه های فوق قلبیم هست هرکسی مشکل داشت احتیاج به کمک داشت بهم اطلاع بده بعدیادت نره تو زندگیت مجبور نیستی به هیچ کسی راجع به چیزی جواب پس بدی به غیر از وجدانت اینو هیچ وقت یادت نره در عالم هرکسی ممکنه مهر قلب داشته باشه ولی نه [وجدان] همه بندگان مقرب الهی هستیم مهم اینه ک خدا فراموشت نکنه وگرنه بقیه که میان‌ و‌ میرن انسانیت داشتن و معرفت وجدان آسوده و اراده ومهربونی سبک زندگی نجیب زاده هاست انگاری قرن ماروزگار مرگ انسانیت هست  انسانیت گاهـی یک لبخندهس یک آرامش امنیت که محکم میگه نترس من هستم کمکت میکنم  که به احساسات و روح یک انسان غمگینی آرامش هدیه میکنی چشم بهم بزنید عمرتون میگذره پس حواستون به تلف شدن روزها تون در آشفتگی ها باشین.                                                                  

یکی از کاربرا خوب هستن خانم جناس تو تاپیک ها برخورد داشتم باهاشون

یعنی دعوا کردین؟

 هم فرشته اولا بولرم و هم شیطان،  بستگیسی وار من ایشیخ لیخ اولاسان یا گئجلیخ:)              کنکوری ۱۴۰۷ 😍عاشق رشته تجربیم 😊ولی الان شکست بدی خوردم از تجربی🤧میام سایت به دوستام سر میزنم این تنها تفریح من در این روزاست 🙇🏻‍♀اخلاق و رفتارم تو سایت با واقعیتم خیلی فرق داره و در واقعیت خیلی آرومم و کم حرف🤷🏻‍♀ هر وقت خسته شم و ناراحت فقط گوش کردن آهنگ آرومم میکنه🥺یه دختر ترکم و به ترک بودنم افتخار میکنم.😍طرفدار تیم تراکتور هستم طرفدار تیم تراکتور بودن دلیه مهم نیست ببازیم یا ببریم چون که تراکتور همیشه برای ما قهرمانه💓‌.‌.اِصالَتَم اِفتخارمه' 𝑻𝑶𝑹𝑲❤️‍🔥🤟🏻🐺

آره پس چی 🤪

مبارکهههه💃🏻💃🏻💃🏻

مردی که ازت خوشش بیادمیادخواستگاریت به نگاه ورفتاراش دل نبندنگوخجالتیه نگوشرایط نداره یادت نره مردی که بخوادت میادخواستگاری تامام🤪

یکی از کاربرا خوب هستن خانم جناس تو تاپیک ها برخورد داشتم باهاشون

خوبی ازخودتونه لطف دارین

مردی که ازت خوشش بیادمیادخواستگاریت به نگاه ورفتاراش دل نبندنگوخجالتیه نگوشرایط نداره یادت نره مردی که بخوادت میادخواستگاری تامام🤪

خودش کجاست خوابه حتما 😄😄

نه تازه بیدارشدم 

نمیخوای بگی چیشده؟منتظرما

مردی که ازت خوشش بیادمیادخواستگاریت به نگاه ورفتاراش دل نبندنگوخجالتیه نگوشرایط نداره یادت نره مردی که بخوادت میادخواستگاری تامام🤪

ممنون 😘😁

بارداری۳ساله پایان یافت😂

مردی که ازت خوشش بیادمیادخواستگاریت به نگاه ورفتاراش دل نبندنگوخجالتیه نگوشرایط نداره یادت نره مردی که بخوادت میادخواستگاری تامام🤪

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز