انشاالله برای شما هم به سلامتی دنیا بیاد
من فقط بچم پایین نمی اومد اگه بچه پایین تو لگن باشه که چه بهتر کم تر درد می کشی زود دنیا میاد
بچم چهل هفته کامل شد گفت دیگه بیشتر نمونه باید آمپول زدن
مال شما هم اگه آمپول زدن نگران نباش چه بهتر زودتر تموم میشه
یه خانوم همراه بود دو روز درد کشید با من یه جا زایمان کرد
من با آمپول فشار دردم گرفت شش ساعت تموم شد