mina830 مدیر عضویت: 1403/11/09 تعداد پست: 2002 عنوان میل جنسی کم | مشاهده متن کامل بحث + 371 بازدید | 15 پست خانما من میل جنسیم خیلی کمه بخاطر تنبلی تخمدان کدارم شوهرم نمیدونه تو رابطه اولویتش منم اصلا نمیتونم بهش بگم بنظرتون چیکار کنم دارو هم مصرف میکنم ولی خب تاثیر گذار. نیست بنظرتون ب شوهرم بگم؟؟؟میدوم خیلی اذیت میشه «زندگی یکجور بلاتکلیفیست که مدام انسان را با ترفندهای مختلف به دلخوشیهای موقتی که بوی نجات میدهند، امیدوار میکند.» 1404/05/10 | 13:40 2 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
mina830 مدیر استارتر عضویت: 1403/11/09 تعداد پست: 2002 حتمی بهش بگو ولی حتمی دنبال درمانت برو ابجی خیلی مهمه نزدیکی زندگی رو شیرین میکنه برا زن و مرد راستی ... میدونی خیلی حساسه رو این موضوع بیشتر برا خودم خیلی اذیت میشه میترسم بهش بگم «زندگی یکجور بلاتکلیفیست که مدام انسان را با ترفندهای مختلف به دلخوشیهای موقتی که بوی نجات میدهند، امیدوار میکند.»