2789
عنوان

کاش میشد

193 بازدید | 19 پست

کاش میشد زنها هم مثل مردها دو تا شوهر داشتن. روزی که یکیش دیگه دوستت نداره، اون یکی دوستت داشته باشه و پشتت باشه. بخدا با این شوهرهایی که ما داریم، یه دونه کافی نیست

چه از لحاظ مالی، چه عاطفی. یه روز عاشقه،یه روز متنفره ازمون. از این گرمی سردی دیگه خسته شدم. توان ندارم دیگه.

  

چه چندش بنظرم چه زن چه مرد اگه دوتا همسر داشته باشن لایق مرگ هستن و کثیف ترین موجود هستن بنظرم

اره خب

از لحاظ احساسی، مردهای الان کلا فازشون مشخص نیست. شوهر من یه روز عاشقمه، یه روز متنفره ازم. دیگه خسته شدم😞

  

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

اره خباز لحاظ احساسی، مردهای الان کلا فازشون مشخص نیست. شوهر من یه روز عاشقمه، یه روز متنفره ازم. دی ...

همشون همینن 

شوهر منم همین مدلیه انگار ماهی دوبار مغزش پریود میشه 

کاربر مامان دوتا پسر سابقم 🥰
همشون همینن شوهر منم همین مدلیه انگار ماهی دوبار مغزش پریود میشه

الان میفهمم چرا خیانت اینهمه زیاد شده. والا بخدا اکثرا از روی هوس نیست. فقط برای شنیده شدنه

  

آقایون هم خب مشکلات خودشون رو دارن همسرم منم میبینی دو هفته قربون صدقم می‌ره بعد ی هفته چنان می‌ره تو لاک خودش که با زیر لفظی باید از زبونش حرف بکشم اونموقع خودم میفهمم مشکلش چیه یکم که بهش تلنگر میزنم دوباره اوکی میشه 

الان میفهمم چرا خیانت اینهمه زیاد شده. والا بخدا اکثرا از روی هوس نیست. فقط برای شنیده شدنه

حق میدم بهت ولی فکر نکن بقیه ی مردا تحفه هستن ‌و ایراد ندارن 

بخدا همشون لنگه ی همن فقط از دور شاید خوب باشن،همین شوهرای ما هم برا بقیه شاید آرزو باشن چون از دور دارن روی خوششونو میبینن 

کاربر مامان دوتا پسر سابقم 🥰
علت خبانتمرد سالاری و تربیت نادرست خانوادست

والا آخه کدوم مردسالاری؟ شوهرهای ما، مادرشون با دمپایی میزد توی سرشون.بیشتر پدرمادرسالاری داریم. همه ی زندگیا بی پایه اساس شدن دیگه. نه جایگاه پدرمادر معلومه، نه جایگاه همسر، نه جایگاه خواهر برادر.همه زامبی شدن.

  

تا وقتی ما نتونیم ریشه خوشحالی رو تو خودمون پیدا کنیم دو مرد که سهله صدتا مرد هم برا خوشحالیمون کافی ...

اره خب اما ما خدا نیستیم. گاهی به همدیگه احتیاج داریم. وقتایی که باید یکی پیشمون باشه، نیست. خیلی اینجوری میشه ها. تقریبا همیشه. آدم صبرش تموم میشه دیگه

  

حق میدم بهت ولی فکر نکن بقیه ی مردا تحفه هستن ‌و ایراد ندارن بخدا همشون لنگه ی همن فقط از دور شاید خ ...

دقیقا همشون عین همن. بخاطر همین میگم چندتا باید ازشون داشته باشیم. چون ترکیب چند نفرشون باهم، یه مرد کامل رو شاید شکل بده.

  

اره خب اما ما خدا نیستیم. گاهی به همدیگه احتیاج داریم. وقتایی که باید یکی پیشمون باشه، نیست. خیلی ای ...


دقیقا منم منظورم همینه  دنیا خیلی بی رحم شده هیچ کس ب فکر کس دیگه‌نیست تو تنهایی خب تصمیمت چیه میخوای خودتم خودتو ول کنی ؟  هیچ کس ب دادمون نمیرسه جز خودمون

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز