2777
2789
عنوان

سقوط

317 بازدید | 24 پست

احساس میکنم به بن بست رسیدم و زندگیم هیچ دستاوردی نداشته و همه چیزو از دست دادم و هیچ امیدی برای ادامه دادن ندارم

کسی تا حالا اینطوری بوده؟

چطور نجات پیدا کردید؟

منم همینطورم

پریودی؟ یا زایمان داشتی؟ یا مجردی؟

وزن بارداری ۸۶ ، بلافاصله  بعد زایمان ۷۸، روز چهلم ۶۹ هدف ۶۵ ، وزن الان و شش ماه پس از زایمان +شروع ورزش از ۴ ماه پس از زایمان ۶۴.۵ وزن فعلی یک سال بعد زایمان ۶۱

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


مجردمهمیشه فکر میکردم تو این سن بچه هم دارم ولی حتی ازدواجم نکردم

دلیلش همینه عزیزم 

کنار بیا با شرایطتت و پیش تراپیست برو

وزن بارداری ۸۶ ، بلافاصله  بعد زایمان ۷۸، روز چهلم ۶۹ هدف ۶۵ ، وزن الان و شش ماه پس از زایمان +شروع ورزش از ۴ ماه پس از زایمان ۶۴.۵ وزن فعلی یک سال بعد زایمان ۶۱

من همین الان گریه میکنم خستم بخدا بریدممم دنیا خیلی برام سخت میگذره خودکشی کاش جرئتشو داشتم‌. هرکس از بیرون منو میبینه خیلی خوشم نمیخوام کسی بفهمه دردمو کم اوردمم

برام صلوات میفرستین
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز