2777
2789
عنوان

جداشدیم

| مشاهده متن کامل بحث + 609 بازدید | 34 پست
حالا فامیل های ما چقدر بی کلاس جدا میشنخانم ها تمام حق و حقوق شون را می بخشند.آقاهه با فحش و کتک ...

فامیل های شما شوهراشون بی وجدان وبی شخصیتن وگرنه کدوم خانمی حاضره حق وحقوقشو ببخشه وبا کنک جدابشه این از بی لیاقتی مردای عوضیه 

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

شروع زندگی جدیدت مبارک با ارزوی خوشبختی درادامه راه تا اخر

ولی میترسم فردا که رفتم خونه بابام چجوری بگم بگن شوهرت کجاست چی بگم

روزی در تاریخ نامعین به این سرزمین عجایب پیوستم.🙄تا درمیان بگذارم آن ناملایمات،ناآرامی های درونم را،فریاد زنم غمی راکه درونم هست...سپس بگویم چگونه ازناملایمات توانستم برخیزم ..به قول یکی زنا دیگه ظرف نمیشورن پول درمیارن🌞🌈🌱اگه خدابخاد یه روزی میشم مامان همتا...❤️

ولی میترسم فردا که رفتم خونه بابام چجوری بگم بگن شوهرت کجاست چی بگم

با مشاور مشورت کن

حواست به خودت باشع اعتملد به نفس داشته باش زن

اللهم عجل لولیک الفرج🤲❤️انسان برای خوش بودن به این همه استعداد، احتیاج نداشت .عین‌.صاد

ولی میترسم فردا که رفتم خونه بابام چجوری بگم بگن شوهرت کجاست چی بگم

محکم بگو تفاهم نداشتیم اگه ادامه میدادیم با یه بچه برمیگشتم بگو توافقی جداشدیم که خانوادهامون اذیت ودرگیر نشن ومادوتا انسان بالغ بودیم به لین نتیجه رسیدیم که زیر یک سفف نمیتونیم زندگی کنیم وهمدیگه رو ازا ر بدیم دوستانه جداشدیم که ابرو وارامش دوخانواده از بین نره 

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز