2777
2789
عنوان

دعا و جادو

218 بازدید | 26 پست

سلام دوستان

من با همسرم عقد هستم ۱۰ ماهه

فروردین ماه همسرم و فامیلاش برام عیدی آوردن فردای اون روز خواهرم از موکت مون سوزن پیدا کرد

شوهرمم دوماهه همش باهام دعوا کرده و اهمتی بهم نمیده. مطمینم برای اونم دعا نوشتن. الآنم باز دعوا کردیم و قهریم. دعایی که برای شوهرم نوشتن رو چطور باطل کنم؟

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

با محبت و بخشش و گذشت!!

من بعد از شیش ماه و یه عمل جراحی ، از مرگ برگشتم و اومدم تو سایت! اگه دوستانه حرف میزنم دلیلش اینه که همه رو دوست خودم می‌دونم! اگه چیزی میگم نیتم صرفا کمک کردنه! برداشت بد نکنید🙏 یه مدته بهم ریختم و زندگیم مثل کلاف سر در گم شده! 😔 لطفاً برای زندگیم دعا کنید لطفاً 🙏 ضمنا وارد تاپیک‌های مخصوص خانوما نمیشم . پس لطفاً اذیت نکنید☺️اما خدایی نی‌نی‌سایت برای اقایون عالیه که یاد بگیرن.

اینا همش، خرافات هست 

اگه با یه دعا نوشتن میشد زندگی هارو خراب کرد سنگ. رو سنگ بند نمیشد اونم برا ما ایرانی ها 

بسلامتی 3 لاشی    قاضی، متهم، ناشی.                       بسلامتی 3 دلبر     مادرم، پدرم، عشقم.                       بسلامتی 3 کس    ناموس، رفیق، وطن.                       بسلامتی 3 همراه   پیکم، گوشیم، رفیقم.                     بسلامتی 3 مکان    خونه، قبرم، قلبش❤️🥂🥂🥂🥂

مگه اثر داره ؟مثلا من مطمینم یه نفر که بهم نظر داشت و می خواست خیانت کنم به شوهرم ، به مادرم گفته ب ...

نمیدونم چی بگم ولی از اون موقع به بع زندگیم بهم ریخته. شوهرم دیگه انگیزه کار نداره دیر میره سرکار

از طرفی زبونشم درازه

هرچی میگم با من دعوا میکنه.به خانواده و فامیلام و خودم توهین کرده این سری دیگه ببخشم پررو میشه و شده ...

خب پس مشخصه این یه چیزیش هست! به عنوان یه مرد باید خدمتتون عرض کنم تقریبا اکثر مردا (همه رو نگفتنا) بدون دلیل بداخلاقی و بدخلقی نمی‌کنن! گاهی وقتا مشکل یه جای دیگه‌س و حالا به هر دلیلی نمی‌تونن بگن (یا بخاطر غرورشون ، یا هر دلیلی ) بعد به چیزای دیگه گیر میدن!

متاسفانه خودمم همین‌جوری بودم !🤣

من بعد از شیش ماه و یه عمل جراحی ، از مرگ برگشتم و اومدم تو سایت! اگه دوستانه حرف میزنم دلیلش اینه که همه رو دوست خودم می‌دونم! اگه چیزی میگم نیتم صرفا کمک کردنه! برداشت بد نکنید🙏 یه مدته بهم ریختم و زندگیم مثل کلاف سر در گم شده! 😔 لطفاً برای زندگیم دعا کنید لطفاً 🙏 ضمنا وارد تاپیک‌های مخصوص خانوما نمیشم . پس لطفاً اذیت نکنید☺️اما خدایی نی‌نی‌سایت برای اقایون عالیه که یاد بگیرن.

خب پس مشخصه این یه چیزیش هست! به عنوان یه مرد باید خدمتتون عرض کنم تقریبا اکثر مردا (همه رو نگفتنا) ...

دردش پوله، نداره، اما تنبلم هست و از من که شاغلم توقع داره خرجش کنم

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز