2777
2789
عنوان

دعا و جادو

| مشاهده متن کامل بحث + 218 بازدید | 26 پست
دردش پوله، نداره، اما تنبلم هست و از من که شاغلم توقع داره خرجش کنم

اوه اوه ! ببخشید اگه هنوز ازدواج نکردین دوتا پا هم قرض کنید و فرار کنید! آخه دقیقا جریان خواهر من و شوهر تن‌پرورشه که آخرشم با دردسر ازش جدا شد !

اگه اینجوری باشه تا ابد شما باید کار کنید! حالا اشکالی نداره زن و شوهر از هم حمایت کنن و اتفاقا خیلی‌ام خوبه! اما اینی که شما دارید میگید دیگه سوءاستفاده‌س!

بهش اولتیماتوم بده و بگو تا یه ماه دیگه رفتی سرکار رفتی ، نرفتی من دیگه نمی‌تونم اینجوری ادامه بدم!

من بعد از شیش ماه و یه عمل جراحی ، از مرگ برگشتم و اومدم تو سایت! اگه دوستانه حرف میزنم دلیلش اینه که همه رو دوست خودم می‌دونم! اگه چیزی میگم نیتم صرفا کمک کردنه! برداشت بد نکنید🙏 یه مدته بهم ریختم و زندگیم مثل کلاف سر در گم شده! 😔 لطفاً برای زندگیم دعا کنید لطفاً 🙏 ضمنا وارد تاپیک‌های مخصوص خانوما نمیشم . پس لطفاً اذیت نکنید☺️اما خدایی نی‌نی‌سایت برای اقایون عالیه که یاد بگیرن.

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


اوه اوه ! ببخشید اگه هنوز ازدواج نکردین دوتا پا هم قرض کنید و فرار کنید! آخه دقیقا جریان خواهر من و ...

سرکار میره ولی دیر میره صب ساعت ۱۰ونیم ۱۱‌ بعداظهرم ۶ تا ۸

بعد منت سرمن میذازه میگه دیگه غذا نمیپزی بریم بیرون همش رستوران رستوران

بستگی داره چ نوعی باشه 

عمری ک اجل در عقبش می‌تازد هرکس  که غم و غصه خورد می‌بازد پس غصه و اندوه چرا ای عاقل دنیا ب دمی دنیا کار تو را میسازد & زندگی را نفسی ارزش غم خوردن نیست آنقدر سیر بخند که ندانی غم چیست &هرکسی را محرم اسرار و تنهایی ندان سایه همراه تو می‌آید ولی همراه نیست.&گوش خر کوتاه کردی اسب شد آیا مگر؟جان من ذاتیست بعضی ویژگی های بشر

سرکار میره ولی دیر میره صب ساعت ۱۰ونیم ۱۱‌ بعداظهرم ۶ تا ۸بعد منت سرمن میذازه میگه دیگه غذا نمیپزی ب ...

مرد زندگی نیست !☺️ مرد تفریح و خوشگذرونی و باری به هر جهته!

براتون صبر آرزو دارم ☺️

من بعد از شیش ماه و یه عمل جراحی ، از مرگ برگشتم و اومدم تو سایت! اگه دوستانه حرف میزنم دلیلش اینه که همه رو دوست خودم می‌دونم! اگه چیزی میگم نیتم صرفا کمک کردنه! برداشت بد نکنید🙏 یه مدته بهم ریختم و زندگیم مثل کلاف سر در گم شده! 😔 لطفاً برای زندگیم دعا کنید لطفاً 🙏 ضمنا وارد تاپیک‌های مخصوص خانوما نمیشم . پس لطفاً اذیت نکنید☺️اما خدایی نی‌نی‌سایت برای اقایون عالیه که یاد بگیرن.

برای ما خونمون سوزن پیدا شد حدس میزنم برای شوهرمم جدا نوشته باشن

فقط سوزن نیس ممکنه چیزای دیگ هم باشه

عمری ک اجل در عقبش می‌تازد هرکس  که غم و غصه خورد می‌بازد پس غصه و اندوه چرا ای عاقل دنیا ب دمی دنیا کار تو را میسازد & زندگی را نفسی ارزش غم خوردن نیست آنقدر سیر بخند که ندانی غم چیست &هرکسی را محرم اسرار و تنهایی ندان سایه همراه تو می‌آید ولی همراه نیست.&گوش خر کوتاه کردی اسب شد آیا مگر؟جان من ذاتیست بعضی ویژگی های بشر

دردش پوله، نداره، اما تنبلم هست و از من که شاغلم توقع داره خرجش کنم

ببین این مسکلات برا زندگی که خانم شاغله پیش میاد

باید ریشه ای حل کنید

مثلا دوتاتون دریه حد خرج کنید،بقیه رو پس اندازکنید،وقتی خونه ای زمینی خریدید به اسم جفتتون باشه


شب میره باشگاه دیرمیخوابه صب نمیتونه بیدار شه

کارش واحب تراز باشگاهشه،باید خودش تشخیص بده

ولی حتما یه مسکلی داره،حرف بزنید،قرار بزارید برید بیرون تو جای خلوت باهم حرف بزنید،غرورو بزارید کنار

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز