اوه اوه ! ببخشید اگه هنوز ازدواج نکردین دوتا پا هم قرض کنید و فرار کنید! آخه دقیقا جریان خواهر من و شوهر تنپرورشه که آخرشم با دردسر ازش جدا شد !
اگه اینجوری باشه تا ابد شما باید کار کنید! حالا اشکالی نداره زن و شوهر از هم حمایت کنن و اتفاقا خیلیام خوبه! اما اینی که شما دارید میگید دیگه سوءاستفادهس!
بهش اولتیماتوم بده و بگو تا یه ماه دیگه رفتی سرکار رفتی ، نرفتی من دیگه نمیتونم اینجوری ادامه بدم!