2777
2789
عنوان

بچه نیارید

622 بازدید | 46 پست

جوگیر نشید بدون مطالعه و سنجش شرایطتون زودی ی بچه بیارین

تاادم نشدیم تاادم کاملی نشدین بچه نیارین

من الان ۲۴ سالمه ی دختر یکسال و نیم دارم خدا شاهده ک از روز تولدش تاالان نزاشته ی نفس راحت بکشم

خداشاهده ک خیلی براش وقت میزارم از صب تا شبم فقط تو فکر اینم ک امروز چ بازی بکنم باهاش یا چ چیز مقدی بپزم

حق مهمونی رفتن هم ندارم چون بریج خونه کسی گریه میکنه تاازاونجا بیایم بیرون

حق استفاده جاروبرقی، استفاده از وسایل برقی سشوار ، میکسر ..... اکیدا ندارم چون وحشت دارم

غذا نمیخوره باااینکه چندساعت زحمت میکشم ی غذای مقکی اماده کنم

۲۴ ساعت من باید توخونه و پیش من باشه بیرون رو هم زیاد دوس نداره

منی ک روزی ب ادم باحوصله و خوش استایل معروف بودم الان شدم ی زن ۵۰ ساله

تقصیر بچه نیس دلیل نمیش چون بچه فلانی ارومه بچه منم باشه

تقصیر خودمه چون کتاب نخوندم در مورد چگونه میش مادر خوب بود ، چگونه میش زمان رو مدیریت کرد یا بزارم چندستال بعد ک یکم خودمم عاقل تر و با تجربه تر باشم بچه بیارم

اینارو هیچ کس ب من نگفت 

خودم بازجر تک تک این ها رو فهمیدم

هیییییییییییچ کس رو هم ندارم ک برم خونش یکی دو روز استراحت یا کمکم کنه ، خودمم و خودم

برا همین فرتوت و افسرده شدم تو ۲۴ ساعت ۴ ساعت نمیتونم بخابم چوم انگار روحم اروم نیست همش نگرانه ، دلواپسه

خداروشکر میکنم

ولی دلم برا اینکه مث قدیما در اتاقمو ببندم و لش بیوفتم رو تخت موزیک بیکلام رو بزارم و اسودههههههه بخابم تنگ شدهههه

همین🥲🥲🥲🥲

خیلییی دلم میخاد مامان بشم😔میشه برای مامان شدنم یه صلوات بفرستی❤بالاخره منم مامان شدم بی بی چکم ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۲مثبت شد😍😍😍

چی شده همه تاپیک ها شده بچه نیارید

یا رب زه غم حسین دلم محزون کن/در جان و دلم محبتش افزون کن/ بی عشق حسین هر آنچه باشد به دلم/ خون ساز و زه راه دیده ام بیرون کن .عزیزوم حسین🖤😭🥀

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

شما بچتو داری اشتباه بار میاری

مادر خوب بودن این نیست ک به همه خواسته های بچه ها بی قید و شرط عمل کنی

من اعتقاد دارم برای پدر و مادر خوبی بودن صبر و حوصله مال و دارایی و تفکرات درست خیلی موثره و باید داشت تا بچه اورد ولی این شرایط شما... واقعا از اونور بوم افتادنه

خیلی ببخشید تند تند تایپ کردم غلط املایی زیاد داره

خیلییی دلم میخاد مامان بشم😔میشه برای مامان شدنم یه صلوات بفرستی❤بالاخره منم مامان شدم بی بی چکم ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۲مثبت شد😍😍😍

شما خیلی حساسی و سخت میگیری


یا رب زه غم حسین دلم محزون کن/در جان و دلم محبتش افزون کن/ بی عشق حسین هر آنچه باشد به دلم/ خون ساز و زه راه دیده ام بیرون کن .عزیزوم حسین🖤😭🥀

چی شده همه تاپیک ها شده بچه نیارید

تااگاهی لازم نداشته باشیم اشتباهه

خیلییی دلم میخاد مامان بشم😔میشه برای مامان شدنم یه صلوات بفرستی❤بالاخره منم مامان شدم بی بی چکم ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۲مثبت شد😍😍😍

منم تنها بچمو بزرگ کردم بدون کمکی حتی همین الان گزگز پاهام کلافم کرده از صبح سرپام... این وظیفه منه در برابر ی موجود زنده ک بدنیا اضافه کردم

علاوه بر تمام اینها اینکه بچتو چجور بار بیاری خیلی مهمتره 


درست میشه مامان گلی یکسال دیگ صبر کن 

بچه هر مقطعی سختی،خودشو داره منم ب عنوان مادری ک بچه فوق بد قلقل و جر بده داشت میگم سخت ترینش تا دوسالگی 

بچه دوستم میدیدم برا خودش بازی می‌کرد می‌خندید دست میزد با ی اسباب بازی دختر من یکساعت سرگرم شد 

اسباب بازی هایی ک هر کدوم ی ربع هم دست دخترم بهشون نخورده بود 

صبور باشه میگذره

تااگاهی لازم نداشته باشیم اشتباهه

آره ولی خیلی از روش های غلط

و سختگیری اسمش آگاهی نیست


یا رب زه غم حسین دلم محزون کن/در جان و دلم محبتش افزون کن/ بی عشق حسین هر آنچه باشد به دلم/ خون ساز و زه راه دیده ام بیرون کن .عزیزوم حسین🖤😭🥀

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز