2737
2734

اول جاریم بعد عروس عمه دخترعمه الان هم خواهرام میگن پای پسرت پرانتزیه ولی خودم تاحالا اصلا ب این مسئله دقت نکردم نمیدونم چیکار کنم؟

خدایا منتظر نگاهتم♥️♥️♥️♥️♥️

برین پیش یه ارتوپد خوب تا حدودی قابل درمانه

به شدت محتاج دعاهاتون هستم دوستون دارم فراموشم نکنین😊فعلا خداحافظتون❤🖤🖤🖤السّلام علی الحسین و علی علیّ ابن الحسین و علی اولاد الحسین و علی اصحاب الحسین🖤🖤🖤هنوز جوونی پس خوش بگذرون😈زندگی طولانیه پس لذت ببر😈همه اینکارو میکنن پس افراطی فک نکن😈تو خیلی گناهکاری پس به گناهات ادامه بده😈سخنانی از شیطان😕..........  یکی از اصلی ترین حقوق من به عنوان یک زنو به عنوان یک انسان حضور توام با آرامش و احترام در جامعه است پس با افتخار مینویسم: من حجاب را دوست دارم...                                      حالا که امضامو خوندین اینم جایزتون😊کاربریم سخته میتونین صدام کنین فرنوووووش😊 اگر قصد سقط دارین قبلش مستند فریاد خاموش  رو ببینید.


بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

2728

بعضی بچه ها اوایل که راه میافتن یکم پاهاشون پرانتزی بعد که بزرگتر میشن خوب میشه .بچه شما رو نمیدونم در چه حده

شازده کوچولو پرسید تو سواد داری؟ روباه گفت سواد ماله آدم هاست من شعور دارم
2740

خوب باشه 

درمان داره نگران نباش باور کن راس میگم

تقصير شما بود كه زن ها آن قدر عوض شدند.وقتی شما مردها شروع کردید به گرفتن احساس امنیت، زن ها عوض شدند. آن قدر که امنیت را در پولِ شما دیدند، آن قدر که ترس از دوست داشته نشدن را با جراحی پلاستیك تاخت زدند، و ترس از تنها نشدن را با بچه دار شدن، و و و... عشق ورزیدن و عاشق کردن هنر مردانه ای ست؛ وقتی زن ها شروع می کنند به ناز خریدن و ناز کشیدن، تعادل دنیا به هم می خورد
عزیزم نگران نباش الان علم پزشکی پیشرفت کرده با کار درمانی درست میشه،اگه دوس داری ازپاهاش عکس بگیر شا ...

رو شدن نداره اتفاقا دستشون درد نكنه هرچي زودتر متوجه بشن بهتره

در زندگي مثل تمبر باش تا رسيدن به مقصد به هدفت بچسب
2706
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2741
2687
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز
توسط   رستا۷۰۹  |  5 ساعت پیش
توسط   عطرخدا  |  5 ساعت پیش