عزیزمممم💜درک میکنم من خودم دختر و پسرم ۱۱ ماه اختلاف سنی دارن تا بزرگشون کردم مردم و زنده شدم بخصوص تو سنین ۱۱ تا ۱۵ سالگی که دیگه افتضاح😐
اینکه گفتی هیکلش درشته رو کامل میفهمم ، چون رفتارش از سنش کوچیکتره هیکلش از سنش بزرگتره مث نوجوونیای پسر خودم
فک کن کلی لباس خوب بپوشی و باکلاس رفتار کنی بعد بچت ی سلام هم نکنه🤦🏻♀️😐
بهش بگو گوشی ۸۰ میلیونی میخوای چیکار؟؟؟؟؟ میخوای که به بقیه بگی پولدار و باکلاسی؟ وقتی ی سلام ساده هم نمیکنی گوشی ۲ میلیاردی هم داشته باشی هیچ کس آدم حسابت نمیکنه
اگر هم توجه نکرد تبیهش کن ولی اصلا کتک نزنیاااا اما تنبهش کن ، بچه که نیست پسر ۱۳ ساله!!!
اما گلم ته دلت اصلاااا نگران تباش اقتضای سنشه درست میشه مطمئن باش🫂😍