2777
2789
عنوان

پسر13ساله

| مشاهده متن کامل بحث + 515 بازدید | 36 پست

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

چقد زشت !!! دو روز گوشی رو یا هرچیزی که دوست داره ازش بگیر بگو بایدددد سلام کنی هر وقت سلام نکرد ی تبیهش بکن بچه ک نیست

دختر و پسر منم ۱۱ سالشون بود اصلا سلام نمیکردن عین گاو منتظر بودن بزرگتر بگه سلام اونا هم سرشونو تکون بدن

یک هفته گوشی گرفتم از جفتشون آدم شدن😐

پیله ات را بِگُشا🌱                                                              تو به اندازه پروانه شدن زیبایی …🦋

من به پسرخودم بودم عزیزم یه مادر درمونده رو درک کن ولطف کن بی ادب نباش .چطور توازی کردن وداد وهوارک ...

درونگرا این نیست ک دادو هوار نتونه کنه

اتفاقا پیش ادمای امنش مثلا پدرومادر خیلیم خوب صحبت میکنن با ادمایی ک نمیشناسن یا کم میشناسن خجالت میکشن

و حتی گاهیم حوصله ندارن حرف بزنن

درنگرا درجه های مختلف داره منم دردنگرام ولی تا قبلش فکر میکردم میانگرام تا روانشناسم گفت درونگرا هستی

من حتی توو جمعی میگم میخندم 

ولی گاهی بشددت عاشق تنهاییم عاشق اینم ک هیشکیو نبینم

ولی در مورد پسرتون ایشون ب سن بلوع رسیده ی سری رفتارا طبیعیه شما باید با مشاور و روانشناس صحبت کنی تا بتونی با یک نوجوان ۱۳۱۴  ساله درست صحبت کنی ک بهت اعتماد کنه 


شاید خجالت میکشه

۱۰/۱۲/۱۴۰۴ داغی که هرگز سرد نمیشود🖤🥀 آن که از شرم گنه باید کند غیبت منم تو چرا جور گنهکاران عالم میکشی؟!تعجیل در ظهور آقا امام زمان صلوات🤲🏻💚اللهم عجل لولیک الفرج درخواست دوستی آقایون پذیرفته نمیشود

خجالت میکشه احتمالا

حالا مامان من دعوام میکرد چرا اول صبح سلام نمی‌دی

بذار لود شم مادر من... اسم خودم یادم نیست 

یکی تو فکر عشقه یکی تو فکر یاره ، یکی همیشه مست و یکی منم که تو نی نی سایت علاف و بیکاره
من به پسرخودم بودم عزیزم یه مادر درمونده رو درک کن ولطف کن بی ادب نباش .چطور توازی کردن وداد وهوارک ...

عزیزم بیخیال والا من دیدم و دختر و پسر بالای 20سال نگات  میکنن سلام نمی‌دن سخت نگیر،دختر منم 8سالش سلام نمیده به کسی

چقد زشت !!! دو روز گوشی رو یا هرچیزی که دوست داره ازش بگیر بگو بایدددد سلام کنی هر وقت سلام نکرد ی ت ...

شما فقط منو درک کردی بخدا پیرشدم سر این بچه انقد که رو کارای بد خودش پافشاری میکنه تا من بیخیال بشم دیگه مجبورش نکنم.بخدا اونایی که میگن بهش فشارنیار الکی حرص میخوری نمیدونن چقد زشته بچت ازکنار اشناها رد بشه سلام نکنه تازه هیکلشم درشته بخدا من ازخجالت میمیرم مردم یه جوری نگاش میکنن والا بچه نیست13سالشه بچه 4 یا5ساله که نیست بگم کوچیکه فقط ازمن خواسته های بزرگ داره گوشی80میلیونی میخاد ولی من ازش یه درخواست کوچیک دارم اذیت میکنه شبی کلی دعواش کردم

منم تا همین پارسال برام سخت بود و دلیلشم خجالتی بودنم بود .الان که بیست سالمه خداروشکر تو جامعه رفتم خجالتم ریخته و دیگه عادی شده واسم.شاید پسر شما هم خجالت می‌کشه و اعتماد بنفسش پایینه

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز