درونگرا این نیست ک دادو هوار نتونه کنه
اتفاقا پیش ادمای امنش مثلا پدرومادر خیلیم خوب صحبت میکنن با ادمایی ک نمیشناسن یا کم میشناسن خجالت میکشن
و حتی گاهیم حوصله ندارن حرف بزنن
درنگرا درجه های مختلف داره منم دردنگرام ولی تا قبلش فکر میکردم میانگرام تا روانشناسم گفت درونگرا هستی
من حتی توو جمعی میگم میخندم
ولی گاهی بشددت عاشق تنهاییم عاشق اینم ک هیشکیو نبینم
ولی در مورد پسرتون ایشون ب سن بلوع رسیده ی سری رفتارا طبیعیه شما باید با مشاور و روانشناس صحبت کنی تا بتونی با یک نوجوان ۱۳۱۴ ساله درست صحبت کنی ک بهت اعتماد کنه