2777
2789
عنوان

کنکوریا

153 بازدید | 18 پست

من امروز عضو سایت شدم صرفا جهت اینه وقتایی که استرس دارم و از درس خسته میشم با شمه درد دل کنم و از فردا استارت درس و پایان روزمو تایپک میزنم ایشالا همه کنکوریا موفق بشیییییمممم:)))))))

بچه‌ها اگه خرید سوپرمارکتی دارین، امروز یه سر به توپ تخفیف دیجی‌کالا بزنین. 😄

هم تخفیف‌های خوبی گذاشته، هم یه کد ۵۰۰ هزار تومانی داره.

کد: TT554

من گفتم اینجا هم بذارم شاید به دردتون بخوره. 🌸

تا الان چیا خوندی؟از چندم استارت زدی؟

هنوز هیچی درگیر نهاییا بودم

دهم و یازدهم رو تستی جمع نکردم هی هم امروز و فردا میکنم میگم از شنبه استمرار ندارم استرس هم دارم

هر مهمی یروز بی اهمیت میشه. 

خدایا شکرت که چند روز دیگه تموم میشه 

سال خوبی بود(: امیدوارم برای توهم اینطور باشه

۱۸ سالمه اگر یه وقت حرفی زدم که ناراحت شدی و نباید میزدم بزار به حساب نادونی و جوونی دوست عزیزم😂🥲

هنوز هیچی درگیر نهاییا بودمدهم و یازدهم رو تستی جمع نکردم هی هم امروز و فردا میکنم میگم از شنبه استم ...

دقییییقااااا منم یعنی فک نمیکنم هیییشکی اندازه من درکت کنه

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792