2777
2789
عنوان

مرگ عزیزان

| مشاهده متن کامل بحث + 194 بازدید | 26 پست
خدا رحمتش کنه عزیزم خیلی سخته خیلی هر لحظه نبودش حس میشه🖤😔

ممنونم واقعا همینطوره ازاونروزب بعدمن زندگی نمیکنم فق زندم

وشبی ک مادرم واس همیشه رفت من بزرگ شدم روحت شاد مادرم 1404/2/6من تواین تاریخ برای همیشه بی مادرشدم،حاضربودم ی عمرجموجورت کنم مامانم مریض باشی نوکریتوکنم ولی زنده باشی قدرتوندونستم 🖤هیچکس نفهمیدک من همون بچه لوس خانواده بودم که با رفتن مادرم نابودشدم،زندگی نمیکنم فق زندم همین😔

ولی مامانم بیشتر وقتا خواباش واقعیه ینی یا خواب نمیبینه یا میبینه یه وقعیتی رو خواب میبینه شبو روزم ...

واقعا درکت میکنم خیلی سخته صدقه بدین حتما 

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

واقعا درکت میکنم خیلی سخته صدقه بدین حتما

فقط برام دعا کن کنکورمو خوب بدم بتونم خوشحالی از ته قلبشو ببینم خنده واقعیشو ببینم

هنو میشم مات خندت.. دوپامین ینی دستات لای دستم...             https://abzarek.ir/service-p/msg/1785741 درد دلتو بگو..
ممنونم واقعا همینطوره ازاونروزب بعدمن زندگی نمیکنم فق زندم

منم ۲ سال افسرده شده بودم ولی یه روز از خدا و مامانم خواستم بهم صبر بدن یه کاری کنن که من دیگه اینقدر ضعیف نشم و به زندگی امیدوار شم واقعا هم اتفاق افتاد ب طور عجیبی حالم خیلی بهتر شد با خودم گفتم زندگی کن ببین تهش چی میشه شاید قشنگ شد 

منم ۲ سال افسرده شده بودم ولی یه روز از خدا و مامانم خواستم بهم صبر بدن یه کاری کنن که من دیگه اینقد ...

دردمن تازس هنوز،3ماهم نشده ولی به طور عجیبی ناامیدم از،همه چی ینی هیچ آرزویی ندارم دیگ 

وشبی ک مادرم واس همیشه رفت من بزرگ شدم روحت شاد مادرم 1404/2/6من تواین تاریخ برای همیشه بی مادرشدم،حاضربودم ی عمرجموجورت کنم مامانم مریض باشی نوکریتوکنم ولی زنده باشی قدرتوندونستم 🖤هیچکس نفهمیدک من همون بچه لوس خانواده بودم که با رفتن مادرم نابودشدم،زندگی نمیکنم فق زندم همین😔

ولی مامانم بیشتر وقتا خواباش واقعیه ینی یا خواب نمیبینه یا میبینه یه وقعیتی رو خواب میبینه شبو روزم ...

خواب صدیقه ک نداره.عمرش درازه اتفاقا..برا رفع خاب یه صدقه دستی بدین ب ی فقیری 

عزبزم خدا رو داری.ب خدا توکل کن زندگی هنوز قشنگیاش ذارغ

یجوری ناامیدم که حتی واس خودمم عجیبه واقعا

وشبی ک مادرم واس همیشه رفت من بزرگ شدم روحت شاد مادرم 1404/2/6من تواین تاریخ برای همیشه بی مادرشدم،حاضربودم ی عمرجموجورت کنم مامانم مریض باشی نوکریتوکنم ولی زنده باشی قدرتوندونستم 🖤هیچکس نفهمیدک من همون بچه لوس خانواده بودم که با رفتن مادرم نابودشدم،زندگی نمیکنم فق زندم همین😔

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز