2777
2789
عنوان

میلاد جان

| مشاهده متن کامل بحث + 2411 بازدید | 151 پست
هرهر فکر کردید مثل شماها بیکارم من اصلا ازدواج نکردم فقط دوست دارم بفهمم این همه حسادت و عقده از کجا ...

باشه حالا شما فشاری نشو یارو داشت از تخیلاتش میگف فکر میکنه مردم عقل ندارن بلا نسبت 

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

تاپیکم😂


https://www.ninisite.com/discussion/topic/16547652/کیا-قبول-دارین-ک-میلاد-جان-لیسیپینگ-بود

،،،،هیتلرم خوبه ولی من عاشق با پنبه سر بریدن های چرچیلم ،،،، انسان ناصحیحی هستم در تمام ابعاد من بین یک انسان فرهیخته و متشخص و یک انگل بددهن دائم در نوسانم زندگی میکنم با قوانین خودم✌

اخه کدوم جاری تا اتاق دختر میاد تازه برادرشوهرش گفته بود مزه دهنش رو بچش🤣😂😂😂 معلوم بود چرت میگه

تازه ۳ سال هم دوس بودن

خانواده دختره خیلی به اینا میومدن 😂

مبارکت باشه میلاد 

وااای میلاد 

آی میلااااد 💦


🤣🤣🤣🤣

حالا بدور از شوخی همین کلمه با وقار با شخصیت چشه مگه اخه

همین بگه بامتانت باوقار 

مگه مجبوری انگلیسی بگی آخه 

 با افتخار اریایی و از نسل کوروش بزرگ فمینیست♀️/ دوست دار محیط زیست و حیوانات💚🌱🪴/چند زبانه 🇫🇷🇬🇧🇹🇷/نوازنده پیانو🎶🎹/شناگر🏊♀️ این دسته از کاربر ها در تاپیک های من شرکت نکنن🎀 سمبل خان های سایت/پیکمی ها/زن ستیز ها/ وقتی لایکت میکنم به معنی این نیست تاییدت میکنم یا عاشق چشم و ابروتم 😁 حتما پشت سرم چیزخوری کردی یا باهام در افتادی منم تاپیکای بدبختیت و زندگی نکبت بارتو لایک میکنم تا یادت بیوفته با این شرایط عذاب آوری که داری حدت رو بدونی و بری با همسطح خودت کل کل کنی عسیسم (مخاطب دار)

خودت با دست خودت خودتو لو دادی😂مگه اینجا کسی گفت ازدواج کردی؟اینهمه طرفداری از تامیک فیک غیرعادیهسو ...

اخی خانم مارپل گفتم یعنی مجردم اون خانم ازدواج کرده داخل تایپک هام مشخص اصلا رفتارای من زمین تا اسمون با اون حانم فرق داره حیف شدی یاید حقوق میخوندی البته امثال شما بیشتر برای عقده بازی خوب هستید

😂😂یه جاری داشته باشم بچسبه به شوهرم از وسط نصفش میکنم والا چه معنی میده

خودش بچه بود میگفت اونا کوچیکترن 😂😂😂

به خدا یه بچه ۱۴ ساله پشت پروفایلش بود 

نمی‌دونس ماها کاراگاه هستیم 😂

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز