2777
2789

اگه بهت نساختن به دکتر بگو تعویض کنه .


فقط بی خیال میکنن آدمو 

شفامو میخوام دعا کنید .اگه رفتید زیارتگاه  دعا کنید .  اگه خواستید زیارت عاشورا و دعای توسل یا حتی سوره حمد بخونید اسمم سمیرا . 

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

بله بله

هر صدقه‌ای که برای مرده داده می‌شود، فرشته‌ای آن را می‌گیرد. در طبقی از نور می‌گذارد. بر لب قبر می‌ایستد. با صدای بلند می‌گوید: ای اهل قبور، درود بر شما، بگیرید این هدیه را که بستگان تان برای شما فرستاده‌اند. رسول اکرم (ص)

من یه مدت سرترالین میخورم خیلی گنگ شده بودم و همش میخوابیدم و خمیازه میکشیدم....هیچ تاثیر مثبتی رو من نداشت تازه اشتهام رو زیاد کرده بود

قصه زندگی هر کسی از اونجا شروع میشه که خودش رو بشناسه

یعنی ممکنه نسبت به اون موضوع دیگه حسی نداشته باشی؟ یا ممکنه دوباره بابتش غمگین باشی؟


کلا بی خیالت میکنه .  انگار مغز راکد میشه . حتی گریتم نمیگیره :( 

شفامو میخوام دعا کنید .اگه رفتید زیارتگاه  دعا کنید .  اگه خواستید زیارت عاشورا و دعای توسل یا حتی سوره حمد بخونید اسمم سمیرا . 

من یه مدت سرترالین میخورم خیلی گنگ شده بودم و همش میخوابیدم و خمیازه میکشیدم....هیچ تاثیر مثبتی رو م ...

چه مدت خوردین؟

یا اَباعَبدِالله🖤...الّلهُــــــمَّ عَجِّــــــلْ لِوَلِیِّکَــــــ الْفَـــــــــرَجْ💚
چه مدت خوردین؟

دارو برای 40 روز بود و هفته اول یکی و نصف بود و بعدش روزی یه عدد صبح....موقع مصرف زندگی آهسته شده بود و خیلی آروم بودم.اما بعدش از قطع مصرف همه چی با شدت بیشتر برگشت

قصه زندگی هر کسی از اونجا شروع میشه که خودش رو بشناسه

شما بهتر شدید؟گریه نگیره آدمو بد نیس؟


نه .‌

کلا وسواس فکری از بین میره 

شفامو میخوام دعا کنید .اگه رفتید زیارتگاه  دعا کنید .  اگه خواستید زیارت عاشورا و دعای توسل یا حتی سوره حمد بخونید اسمم سمیرا . 

منم خیلی مشکلات دارم توزندگیم، خیلی قرصی بدون تجویزمیخورم مثل آلپرازولام، هیچ اثری نداره برام فکرم خرابه خرابه، حتی یک ثانیه فکرم آزادنمیشه مغزم اندازه یه قابلمه گنده میشه حوصله کارکردن ندارم فقط قرص میخورم که خوابم ببره وقتی هم میخوابم خواب پریشان میبینم، مادرم سکته کرده کلاتوجاافتاده خیلی ذهنم خرابه، زندگی خودم هم که نگم برات دیگه😣

درخواست دوستی آقایون ممنوع🙏🚫❌
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز