2777
2789
عنوان

یکی از دوستام

56 بازدید | 7 پست

همسن همیم 

رفته با یه پسره آشنا شده ۱۵ سال ازش بزرگتر اون ۳۳ دوستم ۱۸ 

دوستم بهش گفته با رابطه جنسی موافق نیست و ...اونم قبول کرده ک اگ میخواست واسه رابطه سن بالا انتخاب میکرده ک راحتم قبول میکنن الان فقط فاب میخواد 

هر روز باهم بیرونن کلی چیز واسش میگیره 

پسره هم قد بلند خوشتیپ دوستمم لاغر فنچ😂



لایک نکن عزیزم🩵

دوس پسر نیس گرگ صبوره😂😂

🦁چو روزی مرا عمر پایان رسید💔زمانی که جانم ز تن پر کشید❤️🩹نه تابوت باید مرا بر بدن✨️نه با مومیایی کنیدم کفن🖤که هر بند این پیکرم بعد از این💫شود جزئی از خاک ایران زمین🥺❤️🔥 #کوروش_بزرگ

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

اونم میگه باشه بخاطر چش و ابروش الکی خرجش میکنم😂😂😂

🦁چو روزی مرا عمر پایان رسید💔زمانی که جانم ز تن پر کشید❤️🩹نه تابوت باید مرا بر بدن✨️نه با مومیایی کنیدم کفن🖤که هر بند این پیکرم بعد از این💫شود جزئی از خاک ایران زمین🥺❤️🔥 #کوروش_بزرگ

صبر می‌کنه قشنگ دختره رو عاشق خودش کنه و بعد بهش پیشنهاد رابطه میده اگر دختر گول خورد که هیچ اگر نخورد ولش می‌کنه ... دختر میمونه با قلب شکسته .... هجده سال هم بنظرم زوده واسه رفتن تو رابطه هرچند کلا این روابط رو نمی‌پسندم چون اکثرا پوچه...من افکارم وقتی بیست و یکسالم بود با الآنم که بیست و سه سالمه یک دنیا فرق می‌کنه دیگه هجده سالگی که هیچ ... با اینکه همیشه سعی میکردم پخته رفتار کنم 

کاش میتوانستم به زمان تو سفر کنم .. دوباره خندیدنت را ببینم .. بهت میگفتم نگران نباش این حادثه تلخ زندگیت یک روزی فراموش میشه ...ناراحت و غمگین نباش گرچه بزرگ بشی زخم قلبت خوب نمیشه اما وقتی بزرگ بشی حالت خوب میشه ... 💔

خدا شانس بده😂خدایی مردم چقد حوصله دارن من الان اصلا حوصله خودمم ندارم چه برسه به یه پسر

من همون خردادی ریزه میزه ومهربون هستم که کاربری قبلیم از دس رف😑این کاربریه جدیده همه فک میکنن دختر آرومیم اما نمیدونن چه آتیش پاره ای هستم😂😝سعی نکن یه حرفو دوبار تکرار کنی چون من لج میکنم دیگ اصلا انجام نمیدم😂مغرور و لجباز هم هستم و البته مودی🥰😂حس ششمم کمی قویه😁
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز