2789
عنوان

نی نی من

122 بازدید | 10 پست

سلام خانما نوزاد من ۷ ماهشه و زیاد رو شکم نزاشتمش اصلا بلد نیست چهار دس و یا بره کلا داخل روروک بوده چیکار کنم روروک رو بزاره کنار و رو شکم چهار دست و پا بره

  زن میرزا  کوچک خان جنگلی   

روروئک برای ستون فقرات بچه ضررداره سعی کن نذاری توش

مردی که ازت خوشش بیادمیادخواستگاریت به نگاه ورفتاراش دل نبندنگوخجالتیه نگوشرایط نداره یادت نره مردی که بخوادت میادخواستگاری تامام🤪

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

بعضی بچه ها چهاردست و پا نمیرن

بچه من ۹ ماهشه با باسنش میاد جلو 

روروکم نزاشتم میگفتن برای ستون فقرات خطرناکه و اینا 

من نکنم نظر به کس جز رخ دلربای تو♥🌛 (یه دختر 20 ساله با یه دختر خوشگل کوچولو:)

ای خداحفظش کنه اشکال نداره بعضی بچه ها چهاردست و پا نمیرن یک دفعه ای پا میشن

من ی مادرم ی زن که تمام دغدغه اش بچه اش امیدوارم هیچ پدرومادری امتحان نشه  الهم صل ال محمدوال محمد و عجل فرجهم

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792