2777
2789
عنوان

تولد...

| مشاهده متن کامل بحث + 194 بازدید | 36 پست
دوست داشتم روز تولدم روز من باشه و اونچه ك من ميخوام بشه ولي اصلا من مهم نيسم😞

اگه مهم نبودي بي تفاوت از كنار تولدت رد ميشد

پس بدون مهمي و ميخواد خوشحالت كنه وسوپرايز شي 

ناراحت نباش روز تولدته خوش بگذرون

راستي تولدتم مبارك خانومي😘😘🌺🌺🌺

اين روزا حال دلم بدجوري خرابه ميشه مرام بخرج بدي براي خوب شدن حال دلم صلوات بفرستي😔

[QUOTE=54694872]ازدوستوایناتم دعوت کن تا زیادبشه وبفهمه ک دفعه ی دیگ نبایدازین کارابکنه خرج بیشتری بکشه سال دیگ یاد ...[/QUOTE

من اجازه ندارم كسيو دعوت كنم 😔

مرسي از تبريكت عزيزم سلامت باشي

نه ديگه تا اخر شب مهمون هست امسال تولدم زهرمارم شد چون واس من نبود اين برنامه ريزيا

خدا جونم هزار مرتبه بخاطر پسر كوچولوم شكر پسرم مامان عااااشقته🙏🏻خودت حافظ و نگهدارش باش🙏🏻دامن همه منتظرارو سبز کن🌹خاله ها برای سلامتی پسرم میشه یه صلوات بفرستید🌹

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

خب شمام بزن توبرجکش😃 شام درست نکن وراستشوبگو بگوک من 2نفری میخواستم حالاک خودسرانه مهمونی دادی خود ...

اصلا باهاش حرف نزدم چون ز زدم گفتم من دوتايي برا امشب برنامه چيده بودم

ميگم همه از خداشونه ك تولد بگيرن براشون😏

گفتم باشه مرسي قطع كردم

خدا جونم هزار مرتبه بخاطر پسر كوچولوم شكر پسرم مامان عااااشقته🙏🏻خودت حافظ و نگهدارش باش🙏🏻دامن همه منتظرارو سبز کن🌹خاله ها برای سلامتی پسرم میشه یه صلوات بفرستید🌹
اگه مهم نبودي بي تفاوت از كنار تولدت رد ميشد پس بدون مهمي و ميخواد خوشحالت كنه وسوپرايز شي  ن ...

فعلا كه مهم خانوادشن دقيقا بايد روز تولدم مهموني ميگرف

مرسي از تبريكت عزيزم

خدا جونم هزار مرتبه بخاطر پسر كوچولوم شكر پسرم مامان عااااشقته🙏🏻خودت حافظ و نگهدارش باش🙏🏻دامن همه منتظرارو سبز کن🌹خاله ها برای سلامتی پسرم میشه یه صلوات بفرستید🌹
مگ میشه حق نداشته باشی،،بحق چیزای نشنیده

واسه من اينطوريه😞

خدا جونم هزار مرتبه بخاطر پسر كوچولوم شكر پسرم مامان عااااشقته🙏🏻خودت حافظ و نگهدارش باش🙏🏻دامن همه منتظرارو سبز کن🌹خاله ها برای سلامتی پسرم میشه یه صلوات بفرستید🌹
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز