2789
عنوان

دردو دل

77 بازدید | 13 پست

چه ادمایی بودن که سنگشونو به سینه زدم از خودم گذشتم براشون اما اونا بیشتر اذیت کردن چه ادمایی بودن ک بخاطرشون همه کار کردم از جون و دلم مایه گزاشتم اما وقتی ناراحت بودم یکیشونم کنارم نبود و خوشحال تر از همیشه بودن 

ولی فهمیدم هیچوقت هیچکس ارزش اینو نداشت که بخوام بخاطرش خودمو اذیت کنم حتی نزدیک ترینا بهم 

🫀🥹

همه همینن باید یبار قلبت بشکنه که متوجه بشی زندگی چجوریه و روی کسی حساب باز نکنی چون هرچیزی از هرکسی بر میاد!

من بازی که بلد نبودمو بردم، تو که دیگه بازی خودمی ! ( تنها امید من پروردگار من است💘)

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

همه همینن باید یبار قلبت بشکنه که متوجه بشی زندگی چجوریه و روی کسی حساب باز نکنی چون هرچیزی از هرکسی ...

الان دیگه جوری شدم بقیه زیاد برام اهمیتی ندارن واقعا خستم 

🫀🥹

الان دیگه جوری شدم بقیه زیاد برام اهمیتی ندارن واقعا خستم

گلم زندگی همینه همه تبر میزنن تو زندگی فقط باید به خودت اعتماد داشته باشی نه کسی حتی پدر مادرت همه به دنبال منفعت خودشون هستن پس بخاطر این موجودات بی ارزش لازم نیست خودتو ناراحت کنی بجاش شناختیشون و الان می‌دونی چطوری رفتار کنی !

من بازی که بلد نبودمو بردم، تو که دیگه بازی خودمی ! ( تنها امید من پروردگار من است💘)

رو خودت کار کن تا بعضی مرزها رو تشخیص بدی که چه موقع باید ب کسی کمک کنی یا نکنی 

این سرویس های بی جا ممکنه از احساس ناامنی و ناتوانی در خودت باشه 

در چنین مواقع آدم چون احساس ضعف میکنه محبت اضافه میکنه تا طرف بهش خوبی بکنه یا حداقل اگه بهش کمک نکنه آسیبی نرسونه 

گلم زندگی همینه همه تبر میزنن تو زندگی فقط باید به خودت اعتماد داشته باشی نه کسی حتی پدر مادرت همه ب ...

شناختمشون ولی از لحاظ روحی هیچوقت مثل قبل نمیشم

🫀🥹

رو خودت کار کن تا بعضی مرزها رو تشخیص بدی که چه موقع باید ب کسی کمک کنی یا نکنی این سرویس های بی جا ...

دلم میسوزه نمیتونم 

ممکنه قبلش با طرف دعوا کنم و هزار تا حرف بهم بگه اما چند دقیقه بعد ازم کمک بخواد یا چیزی بخواد کمکش میکنم نمیتونم اینجور موارد نه بگم 

🫀🥹

دلم میسوزه نمیتونم ممکنه قبلش با طرف دعوا کنم و هزار تا حرف بهم بگه اما چند دقیقه بعد ازم کمک بخواد ...

راه های زیادی برای خروج ازین بحران هست اگه تعلل بکنی درمانش سخت تره و حداقلش مشکلات قلبی پیدا میکنی 

از لحاظ روانشناسی مثلا دوره های سهیل رضایی تو تلگرام پره 

طب سنتی هم عالیه 

از لحاظ معنویی هم راه های زیادی هست الان ویدئو های استاد کاوه در یوتیوب ب فکرم رسید

راه های زیادی برای خروج ازین بحران هست اگه تعلل بکنی درمانش سخت تره و حداقلش مشکلات قلبی پیدا میکنی ...

اره خیلی زود ناراحت میشم تو خودم میریزم جدیدا ناراحت که میشم بی حال میشم قلبم درد میگیره و دستم بی حس میشه 

اما خب اصلا نمیتونم بی تفاوت باشم و خودمو بزنم به بی خیالی 

بازم ممنونم ازت عزیزم 😘

🫀🥹

اره خیلی زود ناراحت میشم تو خودم میریزم جدیدا ناراحت که میشم بی حال میشم قلبم درد میگیره و دستم بی ح ...

بهترین ماموریت الانت اینه که تو وضعیتی که هستی بپذیری

 بپذیر الان این مشکلاتو داری 

بنظرم واسه اینه نمیخوای قبول کنی پرفکت نیستی مثل خواننده ای که صداش بمه ولی اسرار داره چهچه علیرضا قربانی بخونه 

سطح کیفیت آدما باهم فرق میکنه هر آدمی ظرفیتی داره ظرفیت ماشین یه اندازه ست ظرفیت موتور سیکلت ی اندازه

بهترین ماموریت الانت اینه که تو وضعیتی که هستی بپذیری بپذیر الان این مشکلاتو داری بنظرم واسه اینه نم ...

حق با شماست عزیزم 

باید سعی کنم تغییر کنم وگرنه نابود میشم اینجوری 

🫀🥹

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792