بچه ها آزمون قلمچی از ۱۳ تیر شروع میشه ولی آموزشگاه گفت نیاید
بعد الان این آزمون ۲۰ تیر تعیین سطح چی باید بخونیم؟
خودش زده دروس دهم یعنی کل کتابو باید امتحان بدیم؟
خیلی گیج شدم فکر میکردم از ۳ مرداد شروع بشه ولی یهو اینطوری شد کل برنامه هام بهم ریختههه
خیلی ناراحتم خواهش میکنم راهنمایی کنید ممنون