2777
2789

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

منم می ترسم به منم بگید

۵ماه پیش رفتم یجا برا میکرو هنرجو بود و درست بل. نبود نازک درست کرد واسم منم ریموو کردم پاک شد ،الان با تحقیقات زیاد میخام جای خیلی خوبی برم ولی دوباره میترسم بد شه

اگه دقیقا رنگی باشه که یکدست بشه با ابروهات خیلی خوبه ولی اگه تیره تر ،و پر بزنن خطوطشم بیرون بزنه سنت و بنظرم بیشتر نشون میده ...ولی اگه ظرافت تو کارشه بزن قشنگه ..رژلب هم خوشگله بنظرم دوستم زده 

⁩راضی بودن به مشیت الهی آرتور أشی قهرمان تنیس جهان در سال 1983 بود که بر اثر تزریق خون آلوده به ویروس ایدز به این بیماری مبتلا شد و در بستر مرگ افتاد. در جواب نامه طرفدارانش پاسخی داد که پاسخی تاریخی در جهان شد. او پرسیده بود من از این کار خدا در حیرتم که چرا در بین این همه انسان بد، خداوند تو را برای این ویروس انتخاب کرد؟ اشی در پاسخ گفت: در سال 50 هزار کودک در جهان تنیس بازی می‌کنند. 5 هزار نفر آن‌ها حرفه ای می شوند و 500 نفر برای جام جهانی برگزیده می شوند. و از میان آن‌ها 4 نفر انتخاب شده و به نیمه نهایی می‌رسند. آن گاه که جام جهانی را با غرور در دستانم گرفته بودم هرگز نگفتم خدایا چرا از بین این همه تنیس باز مرانفر اول جهان برگزیدی؟ و اکنون نیز که در دام بلایش گرفتار شده ام هرگز نخواهم گفت خدایا! چرا مرا به این خون آلوده انتخاب کردی؟ و این مقام مثبت اندیشی و شکر و توکل و رضا به حضرت حق است.‌

من میکرو کردم پشیمون شدم دقیقا مثل چتری که فرداش باخودت میگی چه غلطی کردم 

به ابروهات دست نزن حتی اگه ابروهات کمه با ارایش درست میشه اگه پولشم داری که برو کاشت بزن راحت بشی

من میکرو کردم پشیمون شدم دقیقا مثل چتری که فرداش باخودت میگی چه غلطی کردم به ابروهات دست نزن حتی اگه ...

ابروهام ناقرینگی دارن و جای خالی،نمیدونم چکار کنم

۵ماه پیش رفتم یجا برا میکرو هنرجو بود و درست بل. نبود نازک درست کرد واسم منم ریموو کردم پاک شد ،الان ...

شید لب

دختر بهار متولد اردیبهشت 😍😍 مثل بهار سرسبز وشادم .من دختر بهارم 🍀🍀
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792