2777
2789
عنوان

بیاین

132 بازدید | 24 پست

احساس کردم همکارم بهم علاقه داره ،خیلی کارها می کرد که اینو متوجه شم، اما هیچ وقت ابراز نکرد ،خیلی تلاش می‌کنم فراموشش کنم ،حتی احتمال میدم که موقعیت های بهتری سر راهم باشه ،اما باز هم از ذهنم پاک نمیشه ۲۴ ساعته هست 

خیلی ناراحتم، خیلی منتظر موندم ،خیلی فرصت داشت که بگه اما نگفت ،دیگه اونجا کار نمیکنم 

خب اگه نمیخواست پس دلیل رفتارهاش چی بود😞

چو ایران نباشد تن من مباد🕊🖤🦋⚘بمیره اونکه میخواسته مارو گریون ببینه/سرای سینه هامونو زغم ویرون ببینه.🕊در غم چهل هزار عزیزشجاع از دست رفته💔💔💔 توی تاپیکهای من حرف بی اساس و مسخره❌ .. ب نظر همه احترام میذارم (همه اونایی که با من هم عقیدن)..⚡مرد هول درخواست دوستی نده ⚡...🖤🤍میگن سرخ پوست خوب ،سرخ پوست مرده است ،اما به نظر من، مرد خوب، مرد ،مرده است _ چیزی ک متوجه شدم اینه که مرد عاشق فقط توی فیلم هاس .....🖤همیشه ساده بودم و خیلی مهربون و صادق و همیشه افتخار میکردم بابت این ویژگی چون این ها رو توی هیچ آدمی نمی دیدم ، اما الان حس میکنم داشتن این ویژگیها توی این دوره ی جور حماقته 🖤

توی یک تاپیک رفتارش رو توضیح دادم به نظر جدی می اومد

چو ایران نباشد تن من مباد🕊🖤🦋⚘بمیره اونکه میخواسته مارو گریون ببینه/سرای سینه هامونو زغم ویرون ببینه.🕊در غم چهل هزار عزیزشجاع از دست رفته💔💔💔 توی تاپیکهای من حرف بی اساس و مسخره❌ .. ب نظر همه احترام میذارم (همه اونایی که با من هم عقیدن)..⚡مرد هول درخواست دوستی نده ⚡...🖤🤍میگن سرخ پوست خوب ،سرخ پوست مرده است ،اما به نظر من، مرد خوب، مرد ،مرده است _ چیزی ک متوجه شدم اینه که مرد عاشق فقط توی فیلم هاس .....🖤همیشه ساده بودم و خیلی مهربون و صادق و همیشه افتخار میکردم بابت این ویژگی چون این ها رو توی هیچ آدمی نمی دیدم ، اما الان حس میکنم داشتن این ویژگیها توی این دوره ی جور حماقته 🖤

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

از رو رفتار آدما می‌فهمید چی تو کلشون میگذره؟؟ 🙄

نه ولی تقریبی شاید بشه 

چو ایران نباشد تن من مباد🕊🖤🦋⚘بمیره اونکه میخواسته مارو گریون ببینه/سرای سینه هامونو زغم ویرون ببینه.🕊در غم چهل هزار عزیزشجاع از دست رفته💔💔💔 توی تاپیکهای من حرف بی اساس و مسخره❌ .. ب نظر همه احترام میذارم (همه اونایی که با من هم عقیدن)..⚡مرد هول درخواست دوستی نده ⚡...🖤🤍میگن سرخ پوست خوب ،سرخ پوست مرده است ،اما به نظر من، مرد خوب، مرد ،مرده است _ چیزی ک متوجه شدم اینه که مرد عاشق فقط توی فیلم هاس .....🖤همیشه ساده بودم و خیلی مهربون و صادق و همیشه افتخار میکردم بابت این ویژگی چون این ها رو توی هیچ آدمی نمی دیدم ، اما الان حس میکنم داشتن این ویژگیها توی این دوره ی جور حماقته 🖤

از رو رفتار آدما می‌فهمید چی تو کلشون میگذره؟؟ 🙄

میشه بخونید تاپیک رفتار همکارم رو و نظرتون رو بگید؟

چو ایران نباشد تن من مباد🕊🖤🦋⚘بمیره اونکه میخواسته مارو گریون ببینه/سرای سینه هامونو زغم ویرون ببینه.🕊در غم چهل هزار عزیزشجاع از دست رفته💔💔💔 توی تاپیکهای من حرف بی اساس و مسخره❌ .. ب نظر همه احترام میذارم (همه اونایی که با من هم عقیدن)..⚡مرد هول درخواست دوستی نده ⚡...🖤🤍میگن سرخ پوست خوب ،سرخ پوست مرده است ،اما به نظر من، مرد خوب، مرد ،مرده است _ چیزی ک متوجه شدم اینه که مرد عاشق فقط توی فیلم هاس .....🖤همیشه ساده بودم و خیلی مهربون و صادق و همیشه افتخار میکردم بابت این ویژگی چون این ها رو توی هیچ آدمی نمی دیدم ، اما الان حس میکنم داشتن این ویژگیها توی این دوره ی جور حماقته 🖤

رفتار ترامپ چیز دیگه بود، عمل کردش یچیز دیگه.. ماها که دیگه ساعت تو دستش نیسیم

😂😂🤦🏻‍♀️

چو ایران نباشد تن من مباد🕊🖤🦋⚘بمیره اونکه میخواسته مارو گریون ببینه/سرای سینه هامونو زغم ویرون ببینه.🕊در غم چهل هزار عزیزشجاع از دست رفته💔💔💔 توی تاپیکهای من حرف بی اساس و مسخره❌ .. ب نظر همه احترام میذارم (همه اونایی که با من هم عقیدن)..⚡مرد هول درخواست دوستی نده ⚡...🖤🤍میگن سرخ پوست خوب ،سرخ پوست مرده است ،اما به نظر من، مرد خوب، مرد ،مرده است _ چیزی ک متوجه شدم اینه که مرد عاشق فقط توی فیلم هاس .....🖤همیشه ساده بودم و خیلی مهربون و صادق و همیشه افتخار میکردم بابت این ویژگی چون این ها رو توی هیچ آدمی نمی دیدم ، اما الان حس میکنم داشتن این ویژگیها توی این دوره ی جور حماقته 🖤

فکرت درگیر نکن بیشتر نشخوار ذهنی هات بیشتر میشه احساست درگیر میشه بعد دیگ اجازه شناخت نفر بعدی نمیده بهت سریع عکس العمل نشون بده یک نفر دیگ سریع واکنش میشی جذبش میشی چون احساست تصمیم گرفته نه عقلت بعد آسیب میبینی سریع خودت جمع کن به خودت بیا ک احساس ازت دور بشه

کمک کردن از علاقه های فوق قلبیم هست هرکسی مشکل داشت احتیاج به کمک داشت بهم اطلاع بده بعدیادت نره تو زندگیت مجبور نیستی به هیچ کسی راجع به چیزی جواب پس بدی به غیر از وجدانت اینو هیچ وقت یادت نره در عالم هرکسی ممکنه مهر قلب داشته باشه ولی نه [وجدان] همه بندگان مقرب الهی هستیم مهم اینه ک خدا فراموشت نکنه وگرنه بقیه که میان‌ و‌ میرن انسانیت داشتن و معرفت وجدان آسوده و اراده ومهربونی سبک زندگی نجیب زاده هاست انگاری قرن ماروزگار مرگ انسانیت هست  انسانیت گاهـی یک لبخندهس یک آرامش امنیت که محکم میگه نترس من هستم کمکت میکنم  که به احساسات و روح یک انسان غمگینی آرامش هدیه میکنی چشم بهم بزنید عمرتون میگذره پس حواستون به تلف شدن روزها تون در آشفتگی ها باشین.                                                                  

فکرت درگیر نکن بیشتر نشخوار ذهنی هات بیشتر میشه احساست درگیر میشه بعد دیگ اجازه شناخت نفر بعدی نمیده ...

مرسی از نظراتتون، بله احساسم غالبه و هر کاری میکنم فراموش بشه نمیشه ،در صورتی که فکر میکنم اون آقا فرصت شناخت به خودش میده😞

چو ایران نباشد تن من مباد🕊🖤🦋⚘بمیره اونکه میخواسته مارو گریون ببینه/سرای سینه هامونو زغم ویرون ببینه.🕊در غم چهل هزار عزیزشجاع از دست رفته💔💔💔 توی تاپیکهای من حرف بی اساس و مسخره❌ .. ب نظر همه احترام میذارم (همه اونایی که با من هم عقیدن)..⚡مرد هول درخواست دوستی نده ⚡...🖤🤍میگن سرخ پوست خوب ،سرخ پوست مرده است ،اما به نظر من، مرد خوب، مرد ،مرده است _ چیزی ک متوجه شدم اینه که مرد عاشق فقط توی فیلم هاس .....🖤همیشه ساده بودم و خیلی مهربون و صادق و همیشه افتخار میکردم بابت این ویژگی چون این ها رو توی هیچ آدمی نمی دیدم ، اما الان حس میکنم داشتن این ویژگیها توی این دوره ی جور حماقته 🖤

مرسی از نظراتتون، بله احساسم غالبه و هر کاری میکنم فراموش بشه نمیشه ،در صورتی که فکر میکنم اون آقا ف ...

چرا اینقدر مهم دونستی ارتباط با جنس مخالف، یکم از هیجان هوس احساس دور شو تا متوجه میشی محیط ها سالم نیست اعتمادها ضعیف وسمی ها زیاد ،انگاری خیلی دوست داری تجربه کنی آسیب هاش به درکش برسی

کمک کردن از علاقه های فوق قلبیم هست هرکسی مشکل داشت احتیاج به کمک داشت بهم اطلاع بده بعدیادت نره تو زندگیت مجبور نیستی به هیچ کسی راجع به چیزی جواب پس بدی به غیر از وجدانت اینو هیچ وقت یادت نره در عالم هرکسی ممکنه مهر قلب داشته باشه ولی نه [وجدان] همه بندگان مقرب الهی هستیم مهم اینه ک خدا فراموشت نکنه وگرنه بقیه که میان‌ و‌ میرن انسانیت داشتن و معرفت وجدان آسوده و اراده ومهربونی سبک زندگی نجیب زاده هاست انگاری قرن ماروزگار مرگ انسانیت هست  انسانیت گاهـی یک لبخندهس یک آرامش امنیت که محکم میگه نترس من هستم کمکت میکنم  که به احساسات و روح یک انسان غمگینی آرامش هدیه میکنی چشم بهم بزنید عمرتون میگذره پس حواستون به تلف شدن روزها تون در آشفتگی ها باشین.                                                                  

چرا اینقدر مهم دونستی ارتباط با جنس مخالف، یکم از هیجان هوس احساس دور شو تا متوجه میشی محیط ها سالم ...

😐😐

آقای محترم من فکر کردم ایشون قصد ازدواج دارن ،اگه قصد دوستی بود حتی با هدف ازدواج هم نمی پذیرفتم ،نمی دونم شما از کجا احساس کردید اینو ،اصلا نمی فهممتون 

من با توجه به تحقیقاتی که از همکارا کرده بودن و بقیه رفتار ها احساس کردم ایشون قصد ازدواج دارن 

مهم ندونستم ،اگه میدونستم قطعا تا الان تجربه کرده بودم،چون احساس کردم ایشون جدی هستن احساسم درگیر شد 

چو ایران نباشد تن من مباد🕊🖤🦋⚘بمیره اونکه میخواسته مارو گریون ببینه/سرای سینه هامونو زغم ویرون ببینه.🕊در غم چهل هزار عزیزشجاع از دست رفته💔💔💔 توی تاپیکهای من حرف بی اساس و مسخره❌ .. ب نظر همه احترام میذارم (همه اونایی که با من هم عقیدن)..⚡مرد هول درخواست دوستی نده ⚡...🖤🤍میگن سرخ پوست خوب ،سرخ پوست مرده است ،اما به نظر من، مرد خوب، مرد ،مرده است _ چیزی ک متوجه شدم اینه که مرد عاشق فقط توی فیلم هاس .....🖤همیشه ساده بودم و خیلی مهربون و صادق و همیشه افتخار میکردم بابت این ویژگی چون این ها رو توی هیچ آدمی نمی دیدم ، اما الان حس میکنم داشتن این ویژگیها توی این دوره ی جور حماقته 🖤

😐😐آقای محترم من فکر کردم ایشون قصد ازدواج دارن ،اگه قصد دوستی بود حتی با هدف ازدواج هم نمی پذیرفتم ...

اقایی ک قصد ازدواج با خانمی داشته باشه ک سرکار بازیش نمیده مستقیم ابراز علاقه بعدم میگ دوست دارم ،مردهای ک سمی نباشن  هدف داشته باشن این حالتن 

کمک کردن از علاقه های فوق قلبیم هست هرکسی مشکل داشت احتیاج به کمک داشت بهم اطلاع بده بعدیادت نره تو زندگیت مجبور نیستی به هیچ کسی راجع به چیزی جواب پس بدی به غیر از وجدانت اینو هیچ وقت یادت نره در عالم هرکسی ممکنه مهر قلب داشته باشه ولی نه [وجدان] همه بندگان مقرب الهی هستیم مهم اینه ک خدا فراموشت نکنه وگرنه بقیه که میان‌ و‌ میرن انسانیت داشتن و معرفت وجدان آسوده و اراده ومهربونی سبک زندگی نجیب زاده هاست انگاری قرن ماروزگار مرگ انسانیت هست  انسانیت گاهـی یک لبخندهس یک آرامش امنیت که محکم میگه نترس من هستم کمکت میکنم  که به احساسات و روح یک انسان غمگینی آرامش هدیه میکنی چشم بهم بزنید عمرتون میگذره پس حواستون به تلف شدن روزها تون در آشفتگی ها باشین.                                                                  

اقایی ک قصد ازدواج با خانمی داشته باشه ک سرکار بازیش نمیده مستقیم ابراز علاقه بعدم میگ دوست دارم ،مر ...

بله درست می فرمایید، من فکر میکردم ایشون جدی هستن و کلی منتظر موندم تا مطرح کنن ،واقعا انتظار کشیدم هر روز ، اما با اینکه ایشون فرصت کافی رو داشتن اما هیچ چیزی نگفتن 

الانم دیگه ایشون اصلا نمی بینم ،اما برای انتظاری که کشیدم غصه میخورم ،با اینکه میدونم موقعیت خوبی دارم و آدم بهتری پیدا میشه اما باز هم ذهنم نا خودآگاه سمت فکر کردن به ایشون میره

چو ایران نباشد تن من مباد🕊🖤🦋⚘بمیره اونکه میخواسته مارو گریون ببینه/سرای سینه هامونو زغم ویرون ببینه.🕊در غم چهل هزار عزیزشجاع از دست رفته💔💔💔 توی تاپیکهای من حرف بی اساس و مسخره❌ .. ب نظر همه احترام میذارم (همه اونایی که با من هم عقیدن)..⚡مرد هول درخواست دوستی نده ⚡...🖤🤍میگن سرخ پوست خوب ،سرخ پوست مرده است ،اما به نظر من، مرد خوب، مرد ،مرده است _ چیزی ک متوجه شدم اینه که مرد عاشق فقط توی فیلم هاس .....🖤همیشه ساده بودم و خیلی مهربون و صادق و همیشه افتخار میکردم بابت این ویژگی چون این ها رو توی هیچ آدمی نمی دیدم ، اما الان حس میکنم داشتن این ویژگیها توی این دوره ی جور حماقته 🖤

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز