احساس کردم همکارم بهم علاقه داره ،خیلی کارها می کرد که اینو متوجه شم، اما هیچ وقت ابراز نکرد ،خیلی تلاش میکنم فراموشش کنم ،حتی احتمال میدم که موقعیت های بهتری سر راهم باشه ،اما باز هم از ذهنم پاک نمیشه ۲۴ ساعته هست
خیلی ناراحتم، خیلی منتظر موندم ،خیلی فرصت داشت که بگه اما نگفت ،دیگه اونجا کار نمیکنم
خب اگه نمیخواست پس دلیل رفتارهاش چی بود😞