86jjj مدیر استارتر عضویت: 1400/05/03 تعداد پست: 660 عنوان بچه گستاخ 1422 بازدید | 80 پست اصلا بزرگ و کوچیک حالیش نیستبه مادر بزرگش میگه به اون یکی مامان بزرگم فلان چیزو نگو خیلی حرومزادس😐😐اینا چی میشن در اینده تلاش کن یه روز نتیجشو میبینی هر شکستی نشانه موفقیت است😉🩹❤ 1404/04/05 | 16:40 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
اصلاندوست عضویت: 1402/12/19 تعداد پست: 1943 از بزرگترش که شما هستی یاد گرفته از این اصطلاح ها توی نی نی سایت استفاده نکنید خانم باردار اینجا هست یعنی چی این حرف
86jjj مدیر استارتر عضویت: 1400/05/03 تعداد پست: 660 کی دهه نودیا؟ اره تلاش کن یه روز نتیجشو میبینی هر شکستی نشانه موفقیت است😉🩹❤
فاطمه_نورا۲۵۰ عضویت: 1402/05/03 تعداد پست: 474 وقتی تو که بزرگ ایشون هستی میگی حرو.... از طفلک بچه توقع چی داری یکم روی تربیت خودتون کار کنین بچه پیشکش
banoarielll عضویت: 1402/09/02 تعداد پست: 4461 اره ولی اونجوری بهش نگو گناه داره بزرگ شن درست میشن رفتاراشون 🖤🕊
txtdryk عضویت: 1402/06/26 تعداد پست: 914 همسن منی درکت میکنم 😂 منم بچه گستاخ زیاد دیدم.. خیلی گستاخن.. ولی حالا بچه اس بعدا که بزرگ شد مهمه چجور ادمی باشه فعلا اینو رو حساب بچگی بگیر 👌 خدایا بسه
86jjj مدیر استارتر عضویت: 1400/05/03 تعداد پست: 660 همسن منی درکت میکنم 😂 منم بچه گستاخ زیاد دیدم.. خیلی گستاخن.. ولی حالا بچه اس بعدا که بزرگ شد مهمه ... اره اصلا این دهه نودیا دیگه مرزا رو جا به جا کردن😂😂 تلاش کن یه روز نتیجشو میبینی هر شکستی نشانه موفقیت است😉🩹❤
txtdryk عضویت: 1402/06/26 تعداد پست: 914 وقتی تو که بزرگ ایشون هستی میگی حرو.... از طفلک بچه توقع چی داری یکم روی تربیت خودتون کار کنین بچه پ ... نه اینو که بهش نگفته کلا میگه چرا اینا انقدر گستاخ هستن و.. راست میگه خدایا بسه
فاطمه_نورا۲۵۰ عضویت: 1402/05/03 تعداد پست: 474 نه اینو که بهش نگفته کلا میگه چرا اینا انقدر گستاخ هستن و.. راست میگه من مطمئنم شخص استارتر دست کمی از اون بچه نداره
86jjj مدیر استارتر عضویت: 1400/05/03 تعداد پست: 660 [QUOTE=386056741]من مطمئنم شخص استارتر دست کمی از اون بچه نداره [/QUOTEلطفا حرف نزن وقتی از زندگی بقیه خبر نداری تلاش کن یه روز نتیجشو میبینی هر شکستی نشانه موفقیت است😉🩹❤
135aida عضویت: 1404/02/14 تعداد پست: 800 وقتی تو که بزرگ ایشون هستی میگی حرو.... از طفلک بچه توقع چی داری یکم روی تربیت خودتون کار کنین بچه پ ... چرت و پرت چرا میگید؟تو هر تاپیکی دوتا امثال شما پیدا میشن که چرت بگن
برگ_در_آسمان عضویت: 1403/02/08 تعداد پست: 11411 استارتر میگه اون بچه هه ب مادربزرگش گفته اینو آخه قشنگ تر از حقانی هم مگه داریم تو تهران؟؟ مگه میشه؟؟ چقدر اینجا رو دوس دارم من.
فاطمه_نورا۲۵۰ عضویت: 1402/05/03 تعداد پست: 474 [QUOTE=386056741]من مطمئنم شخص استارتر دست کمی از اون بچه نداره [/QUOTEلطفا حرف نزن وقتی از زندگی بق ... خودت به بچه القاب زشت نسبت میدی اصلا چرا تاپیک زدی اگه بی تربیت هست ببرید روانشناس اینجا تاپیک زدی از کلمه ممنوع هم استفاده کردی