2777
2789
عنوان

بچه گستاخ

1422 بازدید | 80 پست

اصلا بزرگ و کوچیک حالیش نیست

به مادر بزرگش میگه به اون یکی مامان بزرگم فلان چیزو نگو خیلی حرومزادس😐😐

اینا چی میشن در اینده

تلاش کن یه روز نتیجشو میبینی  هر شکستی نشانه موفقیت است😉🩹❤

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

همسن منی درکت میکنم 😂 منم بچه گستاخ زیاد دیدم.. خیلی گستاخن.. ولی حالا بچه اس بعدا که بزرگ شد مهمه ...


اره اصلا این دهه نودیا دیگه مرزا رو جا به جا کردن😂😂

تلاش کن یه روز نتیجشو میبینی  هر شکستی نشانه موفقیت است😉🩹❤

وقتی تو که بزرگ ایشون هستی میگی حرو.... از طفلک بچه توقع چی داری یکم روی تربیت خودتون کار کنین بچه پ ...

نه اینو که بهش نگفته کلا میگه چرا اینا انقدر گستاخ هستن و.. راست میگه 

خدایا بسه

[QUOTE=386056741]من مطمئنم شخص استارتر دست کمی از اون بچه نداره [/QUOTE

لطفا حرف نزن وقتی از زندگی بقیه خبر نداری

تلاش کن یه روز نتیجشو میبینی  هر شکستی نشانه موفقیت است😉🩹❤

وقتی تو که بزرگ ایشون هستی میگی حرو.... از طفلک بچه توقع چی داری یکم روی تربیت خودتون کار کنین بچه پ ...

چرت و پرت چرا می‌گید؟تو هر تاپیکی دوتا امثال شما پیدا میشن که چرت بگن

[QUOTE=386056741]من مطمئنم شخص استارتر دست کمی از اون بچه نداره [/QUOTEلطفا حرف نزن وقتی از زندگی بق ...

خودت به بچه القاب زشت نسبت میدی 

اصلا چرا تاپیک زدی 

اگه بی تربیت هست ببرید روانشناس اینجا تاپیک زدی از کلمه ممنوع هم استفاده کردی

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792