2777
2789
عنوان

قد بلند

126 بازدید | 8 پست

من قدم کوتاهه و پر هسنم ولی پر لاغر نمیدووم چطوری توضیح بدم نسبتا لاغر هستم

اونروز مادر خواستگارم میگفت من قد بلند و چاق دوست دارم خیلی ناراحت ششدم

خب هرکسی ی نظری داره عزیزم 

مهم اینه خودت خودتو دپست داشته باشی و اجازه ندی همچین شخصایی روت اثر بذاره☺️✨🤍

🌿🍂من عاشق کتاب خوندنم ی دختر پاییزی ام که بوی هل ودارچین با خاک نمخورده و بارون رو میده عاشق قدم زدن و موسیقی گوش دادنم اگه ساعتها کتاب بخونم متوجه گذر زمان نمیشم من تاریخ بیهقی رو ۴ بار خوندم فیه مافیه رو ۲ بار اگه هزارین بار این دوتارو بخونم بازم کمه باور کن🥹🥹 هرچه در این جهان میگذر به دست تقدیر است امروز برتخت مینشینی و فردا در خاک میخسبی هیچ پادشاهی با تاجش نپایید و هیچ درویشی با بینوایی جاودان نماند پس مرد ان است در کار خیش راستی گیرد و دل از فریب دنیا باز شودوقتی به این فکر میکنم اگه میشد باهم مهربون باشیم دنیا جای قشنگ تری بود قلبم اکلیلی میشه ( من به شدت مخالف کسایی ام باوجود متاهل بودن خیانت میکنن و دنبال توجیح خودشون هستن)جیغغغغ من دیگه کنکوری نیستم بوخودا🥺ایشالا ازادی همه کنکوریا 😜😜 عقل ما را تا درخانه میبرد، اما عشق ما را در خانه میبرد. هر که عاشق شد، در حقیقت زنده شد؛ چون عشق جان جان است.

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


خب هرکسی ی نظری داره عزیزم مهم اینه خودت خودتو دپست داشته باشی و اجازه ندی همچین شخصایی روت اثر بذار ...

وقتی ایراد میزارن روت دیگه چطور خوشت بیاد 

حالا چاقی رو از بی سلیقگی میگن 

منم نسبتا پر هستم البته لاغر لاغر نیستم باسن و سینه و صورت نسبتا پری دارم

وقتی ایراد میزارن روت دیگه چطور خوشت بیاد حالا چاقی رو از بی سلیقگی میگن منم نسبتا پر هستم البته لاغ ...

بیا 😂🤌🏻

حالا من پایین تره فوق العاده پری دارم سینه ندارم قدم بلنده تقریبا ولی خب چون سینه و اینا ندارم لاغر ب نظر میرسم 

خیلییی خوشتیپی دقیقا عین مامانمی اونم هم قد توعه بابا اینا قدیمی ان یچی میپرونن بیهیال دختر خودتو دوست داشته باش برای خودت ارزش قائل شو باید بهش میگفتی بله حق باشماست و نظر هرکس واسه خودش محترمه من همینی که هستمو میپسندم با احترام 🙌🏻💓

🌿🍂من عاشق کتاب خوندنم ی دختر پاییزی ام که بوی هل ودارچین با خاک نمخورده و بارون رو میده عاشق قدم زدن و موسیقی گوش دادنم اگه ساعتها کتاب بخونم متوجه گذر زمان نمیشم من تاریخ بیهقی رو ۴ بار خوندم فیه مافیه رو ۲ بار اگه هزارین بار این دوتارو بخونم بازم کمه باور کن🥹🥹 هرچه در این جهان میگذر به دست تقدیر است امروز برتخت مینشینی و فردا در خاک میخسبی هیچ پادشاهی با تاجش نپایید و هیچ درویشی با بینوایی جاودان نماند پس مرد ان است در کار خیش راستی گیرد و دل از فریب دنیا باز شودوقتی به این فکر میکنم اگه میشد باهم مهربون باشیم دنیا جای قشنگ تری بود قلبم اکلیلی میشه ( من به شدت مخالف کسایی ام باوجود متاهل بودن خیانت میکنن و دنبال توجیح خودشون هستن)جیغغغغ من دیگه کنکوری نیستم بوخودا🥺ایشالا ازادی همه کنکوریا 😜😜 عقل ما را تا درخانه میبرد، اما عشق ما را در خانه میبرد. هر که عاشق شد، در حقیقت زنده شد؛ چون عشق جان جان است.

بیا 😂🤌🏻حالا من پایین تره فوق العاده پری دارم سینه ندارم قدم بلنده تقریبا ولی خب چون سینه و اینا ن ...

مرسی عزیزم

چند سالته؟ 

شاید سنت کمه

منم زیر ۲۵ سالگی سینه هام خیلی کوچیک بود

ولی الان نه

من پایین تنه پره ولی پاهام نه 

نمیدونم کلا اندامم عجیبه فکر کنم فقط جاهای خاصی پر میشن 

بقیه لاغر البته لاغر چوب خشکی نه 

لاغر متوسط

نمیدونم من نسبت به قدم اصلا اعتماد به نفس ندارم حس میکنم خیلی کوچیکم همه هم فکر. میکنن ده سال کوچیکتر ازسنم هستم چون کوچولو ام

مرسی عزیزمچند سالته؟ شاید سنت کمهمنم زیر ۲۵ سالگی سینه هام خیلی کوچیک بودولی الان نهمن پایین تنه پره ...

من ۲۰ سالمه 

میدونی من مچ پام و ران و باسنم بی حد چاقه خب هرچی میخورم میرن واسه این کوفتیا اونقدر که محدودیت لباس برام ایجاد کردن  ای کاش اندامم مثل تو بود 

🌿🍂من عاشق کتاب خوندنم ی دختر پاییزی ام که بوی هل ودارچین با خاک نمخورده و بارون رو میده عاشق قدم زدن و موسیقی گوش دادنم اگه ساعتها کتاب بخونم متوجه گذر زمان نمیشم من تاریخ بیهقی رو ۴ بار خوندم فیه مافیه رو ۲ بار اگه هزارین بار این دوتارو بخونم بازم کمه باور کن🥹🥹 هرچه در این جهان میگذر به دست تقدیر است امروز برتخت مینشینی و فردا در خاک میخسبی هیچ پادشاهی با تاجش نپایید و هیچ درویشی با بینوایی جاودان نماند پس مرد ان است در کار خیش راستی گیرد و دل از فریب دنیا باز شودوقتی به این فکر میکنم اگه میشد باهم مهربون باشیم دنیا جای قشنگ تری بود قلبم اکلیلی میشه ( من به شدت مخالف کسایی ام باوجود متاهل بودن خیانت میکنن و دنبال توجیح خودشون هستن)جیغغغغ من دیگه کنکوری نیستم بوخودا🥺ایشالا ازادی همه کنکوریا 😜😜 عقل ما را تا درخانه میبرد، اما عشق ما را در خانه میبرد. هر که عاشق شد، در حقیقت زنده شد؛ چون عشق جان جان است.

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز