2777
2789
عنوان

طلاق بگیرید

1050 بازدید | 21 پست

اگه شرایط زندگیتون خیلی سخته اگه دارید له میشید اگه طرف مقابلتون ارزش نداره 

طلاق بگیرید 

من یکی از کسایی بودم که در برابر طلاق مقاومت میکردم ،هر سختی رو بدی رو تحمل کردم که اسم طلاق نیاد روم 

ولی حالا جدا شدم حالم خیلی خوبه میگم چرا  اینهمه از عمرمو با ترس از طلاق الکی هدر دادم


چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


خوب مهمه دلیل طلاق چی باشه و اون مشکلات چی باشن 

یکی  واسه چیزای کوچیک ناله میکنه و دنبال طلاق میگرده درورتی که قابل تحملن و اون صبر نداره

یکی مشکلاتش واقعا حادن 

مشکل شما چی بود؟

یه دل میگه برم برم       یه دل میگه نرم نرم       طاقت نداره دلم دلم       بی تو چه کنم            پیش ای عشق زیبا زیبا          خیلی کوچیکه دنیا دنیا         با یاد تو ام هرجا هرجا      ترکت نکنم            سلطان قلبم توهستی توهستی       دروازه های دلم را شکستی شکستی         پیمان یاری به قلبم تو بستی تو بستی  با من پیوستی 

خوب مهمه دلیل طلاق چی باشه و اون مشکلات چی باشن یکی واسه چیزای کوچیک ناله میکنه و دنبال طلاق میگرده ...

خیانت،بددهنی،بی ذاتی همه چیزو به جون خریدم‌تا مثلا اسم طلاق نیوفته روم ،درحالی که الان همه چیز خیلی خوبه

خیانت،بددهنی،بی ذاتی همه چیزو به جون خریدم‌تا مثلا اسم طلاق نیوفته روم ،درحالی که الان همه چیز خیلی ...

همون اولی کافیه واسه دلیل داشتن 

امیدوارم خدا شیرینی ارامش رو بهت بده 

یه دل میگه برم برم       یه دل میگه نرم نرم       طاقت نداره دلم دلم       بی تو چه کنم            پیش ای عشق زیبا زیبا          خیلی کوچیکه دنیا دنیا         با یاد تو ام هرجا هرجا      ترکت نکنم            سلطان قلبم توهستی توهستی       دروازه های دلم را شکستی شکستی         پیمان یاری به قلبم تو بستی تو بستی  با من پیوستی 

تاپیک اخر منو بخون ببین مشکل در چه حده🙃

عزیزم شما خودت میدونی 

یه مقدار از مشکلاتت شبیه خودم بود 

والا من که موندم 

با صبر شوهرم خیلی بهتر شد ولی روحیه خودم داغون شد 

به نظرمن میشه باهاش ساخت ولی دو طرفتون باید تلاش کنید .هم اون از بدخلقیهاش پایین بیاد هم شما ببینی چیا باعث اون بدخلقی ها میشه و خط قرمزهاش چیاست و واردشون نشی 

خیلی خوبه که پشت و پناهت باباته

خانواده من همیشه میگن سازش سازش سازش 

ببین این زندگی که ساختی ارزش مبارزه داره واسه بهتر شدن؟!


یه دل میگه برم برم       یه دل میگه نرم نرم       طاقت نداره دلم دلم       بی تو چه کنم            پیش ای عشق زیبا زیبا          خیلی کوچیکه دنیا دنیا         با یاد تو ام هرجا هرجا      ترکت نکنم            سلطان قلبم توهستی توهستی       دروازه های دلم را شکستی شکستی         پیمان یاری به قلبم تو بستی تو بستی  با من پیوستی 

راست میگی طلاق بهتره تا زجر بکشی

ولی اخه بعد طلاق جایی داشته باشی بری؟؟ 

میدونی بعصیا فکر کنم همونو ندارند حتی عزیز از دست داده ها یا خانواده ها مردسالار که فکر می کنند زن میتونه مرد رو تغییر بده و یعد همه چی درست میشه درحالی که برای خیلی ها درست نشد بدتر هم شد 

اونجا که مولانا میگه:  هرکس بد ما به خلق گوید ما چهره ز غم نمی خراشیم، ما خوبی او به خلق گوییم؛  تا هر دو‌ دروغ گفته باشیم

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز