2789
عنوان

سلامتی بیاید

46 بازدید | 9 پست

بچه ها از همین امروز به هم کمک کنیم بگید چی برای بدن پوست مو و اینا خوبه بگید اثبات شده باشه و نه از روی تبلیغ هر چیز مفید هست بگید راستی من کم آبی داره بدنم چیکار کنم 

کم آبی یعنی حرارت بدنتون زیاده و زود عطش میشین؟

مشاوره در زمینه بیماریها و مشکلات سلامتی ،از طریق زبانشناسی اصلاح مزاج و پاکسازی بدن برای زبانشناسی تو پیام رسانهای روبیکا واتساپ تلگرام پیام بدین تا شرایط ارسال عکس زبان براتون ارسال بشه ۰۹۳۶۶۰۵۵۳۱۶ ، @hoseinpour03

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

نمدونم نه کلا خیلی کم اب میخورم و گفتن کم آبی داره پوستم خیلی خشک شده اینا

پس سودای بدنتون زیاد شده 

باید مواد غذایی سودازا مصرف نکنید

سکنجبین خوبه

دمنوش بابونه خوبه

حناگذاری اوکیع

حجامت خوبه

ولی برای اینکه سودای بدنتون رفع بشه نیاز به اصلاح مزاج دارین

(رعایت خرد و خوراک در کنار آرامش و پاکسازی بدن با گیاهان و روغنهای طبیعی)

مشاوره در زمینه بیماریها و مشکلات سلامتی ،از طریق زبانشناسی اصلاح مزاج و پاکسازی بدن برای زبانشناسی تو پیام رسانهای روبیکا واتساپ تلگرام پیام بدین تا شرایط ارسال عکس زبان براتون ارسال بشه ۰۹۳۶۶۰۵۵۳۱۶ ، @hoseinpour03

شما از طب سنتی سر در میارید واقعا ؟

اگه خدا بخواد یه چیزایی می‌دونم :-)

مشاوره در زمینه بیماریها و مشکلات سلامتی ،از طریق زبانشناسی اصلاح مزاج و پاکسازی بدن برای زبانشناسی تو پیام رسانهای روبیکا واتساپ تلگرام پیام بدین تا شرایط ارسال عکس زبان براتون ارسال بشه ۰۹۳۶۶۰۵۵۳۱۶ ، @hoseinpour03

البته الان تشنه هم زیاد میشم

پس چرا گفتی نمیشی اگه خیلی عطش میشین و دوست دارین همش مایعات بخورین و میل به غذا زیاد ندارین غلبه صفرا و حرارت کبد می‌تونه باشه

مشاوره در زمینه بیماریها و مشکلات سلامتی ،از طریق زبانشناسی اصلاح مزاج و پاکسازی بدن برای زبانشناسی تو پیام رسانهای روبیکا واتساپ تلگرام پیام بدین تا شرایط ارسال عکس زبان براتون ارسال بشه ۰۹۳۶۶۰۵۵۳۱۶ ، @hoseinpour03

پس چرا گفتی نمیشی اگه خیلی عطش میشین و دوست دارین همش مایعات بخورین و میل به غذا زیاد ندارین غلبه صف ...

نه الان امروز این جوری شدم یعنی همیشه نیستم نه میل دارم به غذا 

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792