2777
2789

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

گل میخک بگیر یا پودرش کن یا بجو زود ترتیبه دردو میده

اصلا نمیتونم بجوم. دندونم به اون یکی دندونم که میخوره، خیلی بدترررر درد می‌کنه. پودرشو چیکار کنم؟

  

آموکسی سلین میخورم هر ۱۲ساعت

منم دندونم عین تو شده بود و شدیدا هم حساس و نمیتونستم حتی حرف بزنم چون اون یکی دندونه میخورد و جیغم میرفت هوا.

همینو بخور طبیعیه تا چن روز خوب میشی

کم حوصله ام...مثل گلی اول پاییز...🍂...قصری که مقارن شده با حمله ی چنگیز...

فرص مترونیدازول و کپسول کافئین بخور التهابشو کم میکنه.دکترت مگه چرک خشک کن ومسکن بهت نداد؟؟

داده. سه مدل قرص داده بهم. ولی دردمو کم نمیکنن. حتی در کنار اونا، خودم ژلوفن هم خوردم. اصلا تاثیری نداشت.

  

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز