negar966 مدیر استارتر عضویت: 1403/09/27 تعداد پست: 4180 عنوان درد دارم 144 بازدید | 18 پست دندونمو عصب کشی کردم ولی دو روزه شدییید درد میکنه. چیکار کنم؟😭😭 1404/03/14 | 08:33 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
جناس عضویت: 1402/02/23 تعداد پست: 41280 مسکن بخور مردی که ازت خوشش بیادمیادخواستگاریت به نگاه ورفتاراش دل نبندنگوخجالتیه نگوشرایط نداره یادت نره مردی که بخوادت میادخواستگاری تامام🤪
رویامسیحی،نژاد عضویت: 1403/10/14 تعداد پست: 9981 ب دکترت بگو درد کم طبیعیه تا س روز معجزه میشود این صبر 💚🌱 خداوندا تقدیس شود نام تو
negar966 مدیر استارتر عضویت: 1403/09/27 تعداد پست: 4180 گل میخک بگیر یا پودرش کن یا بجو زود ترتیبه دردو میده اصلا نمیتونم بجوم. دندونم به اون یکی دندونم که میخوره، خیلی بدترررر درد میکنه. پودرشو چیکار کنم؟
جیران_آماندی_جیران عضویت: 1400/07/15 تعداد پست: 12196 اول از دکترت بپرس دوم اموکسی سیلین یا مترونیدازول بخور احتمالا عفونت داره کم حوصله ام...مثل گلی اول پاییز...🍂...قصری که مقارن شده با حمله ی چنگیز...
حنانه1359 عضویت: 1403/08/30 تعداد پست: 1857 اصلا نمیتونم بجوم. دندونم به اون یکی دندونم که میخوره، خیلی بدترررر درد میکنه. پودرشو چیکار کنم؟ پودرش کن با کمی زردچوبه قاطیش کن خمیربشه بمال رو دندون
negar966 مدیر استارتر عضویت: 1403/09/27 تعداد پست: 4180 پودرش کن با کمی زردچوبه قاطیش کن خمیربشه بمال رو دندون مرسی عزیزم❤️
negar966 مدیر استارتر عضویت: 1403/09/27 تعداد پست: 4180 اول از دکترت بپرس دوم اموکسی سیلین یا مترونیدازول بخور احتمالا عفونت داره آموکسی سلین میخورم هر ۱۲ساعت
جیران_آماندی_جیران عضویت: 1400/07/15 تعداد پست: 12196 آموکسی سلین میخورم هر ۱۲ساعت منم دندونم عین تو شده بود و شدیدا هم حساس و نمیتونستم حتی حرف بزنم چون اون یکی دندونه میخورد و جیغم میرفت هوا.همینو بخور طبیعیه تا چن روز خوب میشی کم حوصله ام...مثل گلی اول پاییز...🍂...قصری که مقارن شده با حمله ی چنگیز...
ajآلا عضویت: 1402/09/26 تعداد پست: 9222 فرص مترونیدازول و کپسول کافئین بخور التهابشو کم میکنه.دکترت مگه چرک خشک کن ومسکن بهت نداد؟؟
negar966 مدیر استارتر عضویت: 1403/09/27 تعداد پست: 4180 منم دندونم عین تو شده بود و شدیدا هم حساس و نمیتونستم حتی حرف بزنم چون اون یکی دندونه میخورد و جیغم ... مرسی عزیزم. خیالم یکم راحت شد❤️❤️
negar966 مدیر استارتر عضویت: 1403/09/27 تعداد پست: 4180 فرص مترونیدازول و کپسول کافئین بخور التهابشو کم میکنه.دکترت مگه چرک خشک کن ومسکن بهت نداد؟؟ داده. سه مدل قرص داده بهم. ولی دردمو کم نمیکنن. حتی در کنار اونا، خودم ژلوفن هم خوردم. اصلا تاثیری نداشت.