setayeshsh مدیر استارتر عضویت: 1396/10/03 تعداد پست: 285 عنوان غربالگری 107 بازدید | 19 پست دوستان کسی میدونه هزینه غربالگری سه ماهه اول چنده؟ 1396/11/26 | 15:48 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
behtarinam عضویت: 1396/07/26 تعداد پست: 486 آزمایش بین ۱۰۰ تا ۱۲۰سونو بستگی داره کجا بری ؟دو بعدی یا سه بعدی ؟با بیمه یا آزاد ؟متخصص بنویسه یا ماما؟
baharbamdad عضویت: 1396/05/19 تعداد پست: 551 همه جا یه قیمته؟؟ چند نفر که اطراف من بودن همین قیمت بود
7373sepideh عضویت: 1396/07/01 تعداد پست: 2174 سونو ۲۰۴ آزمایش ۱۱۲ عزیز تو آزمایش خون جنسیتم میگن؟یا برای فهمیدن جنسیت باید یه آزمایش خون جدا داد؟
behtarinam عضویت: 1396/07/26 تعداد پست: 486 همه جا یه قیمته؟؟ نهد من سونو آزاد هم رفتم ۱۲۰ بوددوستم با دفترچه ۶۵
پرواز650 عضویت: 1396/11/21 تعداد پست: 2390 همه جا یه قیمته؟؟ نه, من باراول کلا صد دادم باردوم 180 ولی میرزه
پرواز650 عضویت: 1396/11/21 تعداد پست: 2390 همه جا یه قیمته؟؟ نه, من باراول کلا صد دادم باردوم 180 ولی میرزه
behtarinam عضویت: 1396/07/26 تعداد پست: 486 عزیز تو آزمایش خون جنسیتم میگن؟ یا برای فهمیدن جنسیت باید یه آزمایش خون جدا داد؟ جنسیت توی سونو مشخص میشهاگه بخوای آزمایش نیفتی مشخص میکنه که هزینه لش حدود ۱/۵ میلیون هست
baharbamdad عضویت: 1396/05/19 تعداد پست: 551 عزیز تو آزمایش خون جنسیتم میگن؟ یا برای فهمیدن جنسیت باید یه آزمایش خون جدا داد؟ توی این آزمایش نمیگناگه بخوای آزمایش دیگه ای هست که فکر کنم هزینش ۳۵۰ باشه اونتوی سونوی غربالگری اول برای بعضیا جنسیتو میگن، برای من گف چون ضریب خطا داره نمیگم، منتظرم ۱۲روز دیگه تو غربالگری دوم بهم بگن
behtarinam عضویت: 1396/07/26 تعداد پست: 486 آزمایش چی؟؟ اول می ری سونو میدی بعد آزمایش مرحله اول غربالگری میشهسونو مایع پشت گردن و بودن بینی هستآزمایش با توجه به عدد مایع پشت گردن انواع سندروم ها رو بررسی میکنه
setayeshsh مدیر استارتر عضویت: 1396/10/03 تعداد پست: 285 اول می ری سونو میدی بعد آزمایش مرحله اول غربالگری میشه سونو مایع پشت گردن و بودن بینی هست آ ... غربالگری پس همون آزمایش میشه؟