2777
2789
عنوان

ژل لب

67 بازدید | 5 پست

سلام عزیزان کدومتون ژل لب زدین ؟ من امروز یه سی سی زدم استرس گرفتم هی میگم زیاد شده بد میشه یا خوب . چند روز طول میکشه تا ورمش بخوابه؟ هی نگا میکنم میگم اینورش کجه اونورش کجه نمیدونم بخاطر ورمه یا خراب زده


.

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


چهار روز اینا زخمش خوب میشه حدود یه هفته ده روزم طول میکشه جا بیفته

مگه ژل لب زخم داره؟

من گریستهام، آری مدتی است که با هر ضربه کوچکی، با هر بهانه اندکی به گریه میافتم. دوست من، دلم زخم دارد. همین

مگه ژل لب زخم داره؟

اره اون قسمت بالاش که سوزن وارد میشه یکم زخم میمونه دیگه کمه درحد همون چندتا نوک سوزنه 

تنها یک صبر برایم مانده و همه ی دنیا میخواهند آن را امتحان کنند...

اره اون قسمت بالاش که سوزن وارد میشه یکم زخم میمونه دیگه کمه درحد همون چندتا نوک سوزنه

اهاا

من گریستهام، آری مدتی است که با هر ضربه کوچکی، با هر بهانه اندکی به گریه میافتم. دوست من، دلم زخم دارد. همین

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز