2777
2789
عنوان

ژل لب

67 بازدید | 5 پست

سلام عزیزان کدومتون ژل لب زدین ؟ من امروز یه سی سی زدم استرس گرفتم هی میگم زیاد شده بد میشه یا خوب . چند روز طول میکشه تا ورمش بخوابه؟ هی نگا میکنم میگم اینورش کجه اونورش کجه نمیدونم بخاطر ورمه یا خراب زده


.

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

چهار روز اینا زخمش خوب میشه حدود یه هفته ده روزم طول میکشه جا بیفته

مگه ژل لب زخم داره؟

من گریستهام، آری مدتی است که با هر ضربه کوچکی، با هر بهانه اندکی به گریه میافتم. دوست من، دلم زخم دارد. همین

مگه ژل لب زخم داره؟

اره اون قسمت بالاش که سوزن وارد میشه یکم زخم میمونه دیگه کمه درحد همون چندتا نوک سوزنه 

تنها یک صبر برایم مانده و همه ی دنیا میخواهند آن را امتحان کنند...

اره اون قسمت بالاش که سوزن وارد میشه یکم زخم میمونه دیگه کمه درحد همون چندتا نوک سوزنه

اهاا

من گریستهام، آری مدتی است که با هر ضربه کوچکی، با هر بهانه اندکی به گریه میافتم. دوست من، دلم زخم دارد. همین

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز