2777
2789

سیب زمینی رو بپز بذار خنک بشه 

گوشت چرخ کرده هم بذار بیرون 

بعد سیب زمینی رو رنده کن و با گوشت قاطی کن پیاز رنده شده هم بریز اب پیاز رو بگیر بعد قاطی مواد کن

نمک و زردچوبه و فلفل بزن 

بهش تخم مرغ بزن 

بذار یخچال

بعد نیم ساعت سرخ کن 

من یه ذره سیب زمینی بیشتر میپزم و بعد اونارو حلقه میکنم بهش نمک و پودرسیر و زعفرون میزنم و تو روغن کتلت سرخ میکنم خوشمزه میشه 

همچین میتونی گوجه فرنگی هم سرخ کنی تو همون روغن

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


وآ نمیره کتلت ؟

معمولا وا نمیره 

اگه سیب زمینی خوب باشه و اب پیازو بگیری 

خدا هم بخواد نباید وا بره

ولی اگه وا بره مامانم بهش ارد نمیدونم چی میزنه که وا نره 

ولی من همیشه نهایت تلاشمو میکنم که ارد نزنم خوشم نمیاد مزشو خراب میکنه 

در ضمن همین روش کتلت رو به جای گوشت چرخ کرده مرغم میزنم گاهی مرغو میپزم میریزم تو غذاساز له میکنم

اتفاقا این مرغ کمتر وا میرفت کتلت ها 

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز