2777
2789
عنوان

یازدهمیاااا

134 بازدید | 15 پست

برا فارسی فردا شعر حفظی فقط دوتای آخر میاد؟ نهایی پارسال چرا زاغ و کبک داده بودن..اگر مطمئنین شعرای نوبت اول هم هست حفظ کنم سریع

هر مهمی یروز بی اهمیت میشه. 

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

برای دوازدهم از همش اومد به نظرم حفظ کنی بهتره

آخه نکردم حضور ذهنم ندارم،یه ویس از مسئول دبیرخانه ادبیات بود بعد از وبینار گفته بود دوتا شعر آخر برا حفظی ولی دوتا شعر اول تاریخ ادبیات و ویژگی هاش مهمه،الان دیدم تو نهایی پارسال داده بودن

هر مهمی یروز بی اهمیت میشه. 

آخه نکردم حضور ذهنم ندارم،یه ویس از مسئول دبیرخانه ادبیات بود بعد از وبینار گفته بود دوتا شعر آخر بر ...

حالا یک نگاهشون بنداز شاید شانست گرفت سوال و به صورت تستی دادن یا کلمات بهم ریخته دادن 

چون توی دوازدهم اینجوری داده بودن حداقل به چشمت اشنا باشه

نه معلم ما گفتن که اجازه اون دوتا رو ندادن و من توی سایتی دیدم که همون شعر خوانی نوبت دومه

آره منم توی ویسی که از دبیرخانه اومده شنیدم دوتای دوم حفظی دوتای اول نکات و تاریخ ادبیات،ولی الان تو نهایی پارسال دیدم از اوناهم داده بودن

هر مهمی یروز بی اهمیت میشه. 

آره منم توی ویسی که از دبیرخانه اومده شنیدم دوتای دوم حفظی دوتای اول نکات و تاریخ ادبیات،ولی الان تو ...

شما همون دوتا رو بخون یک نمره داره فوقش دیگه

هر تیره شبی را سحری است،صبر کن... 🌱

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز