nhfvbjgv مدیر عضویت: 1401/10/05 تعداد پست: 1301 عنوان حسم ششم | مشاهده متن کامل بحث + 1067 بازدید | 191 پست فقط یه سوال جواب میدم با تشکر 🥰 من اون دختر لجبازیم که از سرما یخ بزنه اما بازم میگه سردم نیست 1404/03/01 | 17:32 2 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
راپونزل_کوچولوشم عضویت: 1404/02/29 تعداد پست: 895 شاید اونی گه بخوای نشه ولی به احتمال کم آره ازدواج فک نکنم ولی یکی دیگست که دوستون داره یعنی دانشگاه قبول نمیشم؟؟یا میشم
nhfvbjgv مدیر استارتر عضویت: 1401/10/05 تعداد پست: 1301 کی میتونه باشه مشخصاتش بنظرت چیه؟؟ قدش تقربیا متوسطه و خوش اندام و اکثرا لباس های تیره میپوشه و بیرون دیدتت من اون دختر لجبازیم که از سرما یخ بزنه اما بازم میگه سردم نیست
nhfvbjgv مدیر استارتر عضویت: 1401/10/05 تعداد پست: 1301 یعنی دانشگاه قبول نمیشم؟؟یا میشم منظرم اینه شاید رشته ای که زیاد بهش علاقه نداری قبول شی من اون دختر لجبازیم که از سرما یخ بزنه اما بازم میگه سردم نیست
راپونزل_کوچولوشم عضویت: 1404/02/29 تعداد پست: 895 قدش تقربیا متوسطه و خوش اندام و اکثرا لباس های تیره میپوشه و بیرون دیدتت عررر پشمام باورم نمیشه😂😂😂محمد دوسم نداره پس ینی ازدواج نداریم؟؟
راپونزل_کوچولوشم عضویت: 1404/02/29 تعداد پست: 895 منظرم اینه شاید رشته ای که زیاد بهش علاقه نداری قبول شی آها مرسی عزیزم خودم عاشق دندون پزشکی ام ولی الان به همه چی راضی ام فقط راحت بشم از شر کنکور😅😅
nhfvbjgv مدیر استارتر عضویت: 1401/10/05 تعداد پست: 1301 عررر پشمام باورم نمیشه😂😂😂محمد دوسم نداره پس ینی ازدواج نداریم؟؟ 😉ازدواج احتمالش خیلی کمه من اون دختر لجبازیم که از سرما یخ بزنه اما بازم میگه سردم نیست
nhfvbjgv مدیر استارتر عضویت: 1401/10/05 تعداد پست: 1301 آها مرسی عزیزم خودم عاشق دندون پزشکی ام ولی الان به همه چی راضی ام فقط راحت بشم از شر کنکور😅😅 خواش انشالله😉😅 من اون دختر لجبازیم که از سرما یخ بزنه اما بازم میگه سردم نیست
زیو عضویت: 1402/12/07 تعداد پست: 7542 خب پس😉بنظر خودت چیکار میکنن دیگه همون کارو میکنن😅👌و چیزیم که میگن طرفو اسکل میکنه دیگه چیکار من نمیفهمم فکر کنم این ادم وحشتناکه یه توضیح بده اسی راهنمایی من بفهمم 🤣🤣 اکانت دست دونفره 🫂🤍🐥 آرزو مـیـکنـم فـرامـوشـت کـنـم هـمـونـطـوری کـه مـنـو تـو یـک روز فـرامـوش کـردی رفـتـم ابـدی رفـتـم و دنـیـامـو خـامـوش کـردم🫀🌿
راپونزل_کوچولوشم عضویت: 1404/02/29 تعداد پست: 895 😉ازدواج احتمالش خیلی کمه اسم پسری که دوسم داره میتونی حدس بزنی چیه خیلی کنجکاو شدم😐😐😐😐😶🌫️
پروکاریوت عضویت: 1403/04/20 تعداد پست: 14592 عزیزم میشه توروخدا جواب منم بدی؟فرهنگیان قبول میشم امسال؟ف برمیگرده؟
nhfvbjgv مدیر استارتر عضویت: 1401/10/05 تعداد پست: 1301 فعلا یعنی بعداً دلتنگم میشه؟ شدید نه من اون دختر لجبازیم که از سرما یخ بزنه اما بازم میگه سردم نیست