2789
احتمالش هست که برسین و یکمی خشک هست یعنی سرد و جدی هست

منم میگی 


حس میکنی امسال داروسازی میارم؟


یاسین بهم فکر میکنه؟ممکنه برگرده؟

روزی صد بار به مو میرسه. پاره هم میشه. من هی گره میزنم. هی گره میزنم. هی گره میزنم. هی گره میزنم.

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

دانشگاه حقوق دولتی قبول میشم ؟ایندم چطوره ؟

با یکم سختی آره 

آینده خوبیه با یکم مشکلات که برا همه هست و اگه تلاش کنی آینده خیلی خوبیه.

من اون دختر لجبازیم که از سرما یخ بزنه اما بازم میگه سردم نیست 
تو رو خدا دو سوال لطفا ازدواجم جور میشه؟کی؟شغلش چیه؟ارشد میارم؟دعات میکنم

ازدواجت جور میشه بالاخره یکم دیگه حدودا تا ۵ ماه و خب خوبه

و از یه مشکل ریزی که داری خوب تر میشی

من اون دختر لجبازیم که از سرما یخ بزنه اما بازم میگه سردم نیست 
منم میگی حس میکنی امسال داروسازی میارم؟یاسین بهم فکر میکنه؟ممکنه برگرده؟

تقريبا احتمال داره  و اونم زیاد نه احتمالش کمه دیگه

من اون دختر لجبازیم که از سرما یخ بزنه اما بازم میگه سردم نیست 
چیزی که مد نظرمه کی به فروش میره؟؟

یکم دیر میشه ولی خب اخرش آره فروش میره و اوکی میشه نگران نباشین

من اون دختر لجبازیم که از سرما یخ بزنه اما بازم میگه سردم نیست 
دانشگاه قبول میشم امسال ؟؟؟محمد دوسم داره ؟؟باهم ازدواج داریم بنظرت؟؟

شاید اونی گه بخوای نشه ولی به احتمال کم آره ازدواج فک نکنم ولی یکی دیگست که دوستون داره

من اون دختر لجبازیم که از سرما یخ بزنه اما بازم میگه سردم نیست 
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز