2777
2789

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

نه کلا امکان نداره . بعضی ضدافتابا بخاطر حساسیت این مشکلو ایجاد میکنن اما رویوال اصلا حساسیت زا نیست . مگه اینکه شما به ترکیب خاصی داخلش حساس باشید 

میتونید به جاش برایت مکس بگیرید .

تو برندای خارجی هم سنتلا _ ایزدین

سوال در مورد روتین و لوازم ارایشی و بهداشتی داشتید ریپ بزنین💄🎀

من از هییییچ محصولیش راضی نبودگ علی رغم اون همه تبلیغ

اینجا مصی که خیلی تعریف آبرسان پوست چربشو میکرد

اولین دلخوشی زندگیم💕مادرم💕پلان اول ؛ دیشب همه چیز به ‹ مو › رسید پلان دوم ؛ صبح معجزه شد و ‹ مو › پاره نشد ± دو ساعت بعد از معجزه ، مامانِ بی‌خبر از اتفاقات اخیر ، برای احوال پرسی زنگ زد و گفت : ‹ دیشب کلی دعات کردم💛'💎 ›دومین دلخوشی زندگیم💕 پدر و برادر جانم 💕 با قلب مهربونشون  و خوبی های بی منت 🌈🦋‌‌ سومین دلخوشی زندگیم اومدن مردی تو زندگیم که منو با تمام بچگیام بزرگ کرد 🌱و کنارش بدون هیچ ترسی خود واقعیمم🙃 .آدم امن زندگی من🫂❤️ می‌گفت هرچقدر دل‌چرکین باشم ازت ولی دوست‌داشتنت هنوزم به دریا وصله.💙 در دل و جان خانه کردی عاقبت ...❤️🌈 خدایا شکرت بابت همه چی 💛💛 
دو دلم کرد آخه برایت مکسم قیمتش هی در حال افزایشه میترسم برا تمدید کردنش ب مشکل بخورم اونم ک مصرفم خ ...

ازونم خیلی کامنت مثبت ندیدم

بی رنگ میخوای؟ منم خیلی دنبال ضدافتاب خوبم پیدا نمیکنم

ازونم خیلی کامنت مثبت ندیدمبی رنگ میخوای؟ منم خیلی دنبال ضدافتاب خوبم پیدا نمیکنم

آبرسان چی خوبه ؟

اولین دلخوشی زندگیم💕مادرم💕پلان اول ؛ دیشب همه چیز به ‹ مو › رسید پلان دوم ؛ صبح معجزه شد و ‹ مو › پاره نشد ± دو ساعت بعد از معجزه ، مامانِ بی‌خبر از اتفاقات اخیر ، برای احوال پرسی زنگ زد و گفت : ‹ دیشب کلی دعات کردم💛'💎 ›دومین دلخوشی زندگیم💕 پدر و برادر جانم 💕 با قلب مهربونشون  و خوبی های بی منت 🌈🦋‌‌ سومین دلخوشی زندگیم اومدن مردی تو زندگیم که منو با تمام بچگیام بزرگ کرد 🌱و کنارش بدون هیچ ترسی خود واقعیمم🙃 .آدم امن زندگی من🫂❤️ می‌گفت هرچقدر دل‌چرکین باشم ازت ولی دوست‌داشتنت هنوزم به دریا وصله.💙 در دل و جان خانه کردی عاقبت ...❤️🌈 خدایا شکرت بابت همه چی 💛💛 
ازونم خیلی کامنت مثبت ندیدمبی رنگ میخوای؟ منم خیلی دنبال ضدافتاب خوبم پیدا نمیکنم

آره بی رنگ میای عزیزم برایت مکس و رویوال رو پیشنهاد داد حالا پس فردا میخام برم بخرم نمی‌دونم کدومو بخرم اصلا چی بخرمممم🗿

آره بی رنگ میای عزیزم برایت مکس و رویوال رو پیشنهاد داد حالا پس فردا میخام برم بخرم نمی‌دونم کدومو ب ...

وای رویوال نههههه . چسب زدی انگار ب صورتت. یطوریه حس بدی داری رو پوست . من اصلا خوشم نیومد

پوستت چربه؟

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792