f3f3f3 مدیر عضویت: 1402/09/06 تعداد پست: 5248 عنوان جوک بگین | مشاهده متن کامل بحث + 907 بازدید | 63 پست هر کی بلده بگه 1404/02/28 | 18:51 1 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
khoshfekr عضویت: 1402/09/28 تعداد پست: 595 جوجه از خیابون مگذشته ماشین زیرش میخاستم بگیره بدو میگه جیک جیک ...مادرش میگه مرگه جیک وخه بجیک
لیلی_آگان عضویت: 1400/01/22 تعداد پست: 117050 سلطان جوک وارد میشود😎 هرگز گره ام از علمت واشدنی نیس،غیر از تو کسی در دل من جاشدنی نیس،از نوکر بد هم ک بپرسند بگوید،ارباب ب خوبی تو پیدا شدنی نیس🖤
خود_ماهرو عضویت: 1401/08/21 تعداد پست: 7299 یه بار به یه مرغ میگن میتونی پونزده تا تخم بزاری میگه نه اینکاره ج ن د ه های تلاونگه🥴🥴🥴🥴🥴 با این ک بی مزه بود ولی خندیدم😂 لیلا که شدی حال مرا میفهمی مجنون تمام قصه ها نامردند...آره مشتی😄💔
maman_a_ عضویت: 1403/09/05 تعداد پست: 32823 میدونی اگه دو تا رنو(ماشین)دعواشون بشه،چی میشه؟همدیگرو مِگان خخ🤦
شیداااا1380 عضویت: 1403/06/14 تعداد پست: 12033 میدونی اگه دو تا رنو(ماشین)دعواشون بشه،چی میشه؟همدیگرو مِگان نفهمیدم چی شد؟
f3f3f3 مدیر استارتر عضویت: 1402/09/06 تعداد پست: 5248 سلطان جوک وارد میشود😎 چه خوب یاد حبیب افتادم خدا کنه جوکات مثل اون نباشه
سبز_عسلی_هستم عضویت: 1401/02/24 تعداد پست: 12048 آقا بی ادبیه ولی میگم ی اوستایی برق کار بوده زنش هم اسمش سیما بود شاگردش میاد میگه اوستا سیمارو لخت کنم؟؟؟😂
خود_ماهرو عضویت: 1401/08/21 تعداد پست: 7299 سلطان جوک وارد میشود😎 منتظریم سلطان لیلا که شدی حال مرا میفهمی مجنون تمام قصه ها نامردند...آره مشتی😄💔
f3f3f3 مدیر استارتر عضویت: 1402/09/06 تعداد پست: 5248 جوجه از خیابون مگذشته ماشین زیرش میخاستم بگیره بدو میگه جیک جیک ...مادرش میگه مرگه جیک وخه بجیک خدایی اینو الان نساختی😂
شیداااا1380 عضویت: 1403/06/14 تعداد پست: 12033 آقا بی ادبیه ولی میگم ی اوستایی برق کار بوده زنش هم اسمش سیما بود شاگردش میاد میگه اوستا سیمارو لخت ... واااای😂😂😂😂😂😂😂🦥
zxcvbnm123456 عضویت: 1403/08/19 تعداد پست: 12207 لاکپشتا بی ادب شدن😂 یکی میره حمام میخواد زیر بغلش ژیلت بکشه دستش نمیرسه.یه آجر میزاره زیر پاش
maman_a_ عضویت: 1403/09/05 تعداد پست: 32823 یکی میره حمام میخواد زیر بغلش ژیلت بکشه دستش نمیرسه.یه آجر میزاره زیر پاش خخ
شیداااا1380 عضویت: 1403/06/14 تعداد پست: 12033 به یکی میگن برو در خونه همسایه تون بگو پدرش فوت شده اونم میره در خونه شون می مونه چطوری بهش بگه نترس ... 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣