2777
2789
عنوان

وام ویپاد

| مشاهده متن کامل بحث + 2520 بازدید | 74 پست
مطمعنی؟؟تعداد سکه هاش خیلی زیاده اخه برای ۲۰۰۰۰تا یماه بیشتر پول گذاشتم تا۲۰میلیون بردارم ۵۷میلیون گ ...


۲۷۰ هزارتا سکه میخواد یا ۲۷ هزارتا؟

کسی قدر دل پاک مونه هرگز نمی دونه مو "موسی" هم ِبشُم "آسیه" از "آبُم" نمی گیره.نِفهمید و نمیفهمن مُنو درد مونه اینجا مو خط دکترُم خالو کسی قابُم نمی گیره 🍀

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

نمیدونم والا جایی نیست بشه راحت با ۱۲۰ تومن سود زیادی کرد که بگم سرمایه گذاری کن اونجا

😓😓

خیلی زیاده خدایی لعنت بهشون کلی شرایط سخت میزارن حداقل این سکه رو کم کنن

اگر میشه دعا کنید برام کارهمسرم جوربشه 🙏شدیدا نیازمند دعاهاتون هستم دوستای خوشگلم❤️
ویپاد ۲۳ درصدهینی یکساله تقریبا ۴۰ تومن میاد روش 👀 نه؟

بله برای۱۸ماه ۴۶تومن

اگر میشه دعا کنید برام کارهمسرم جوربشه 🙏شدیدا نیازمند دعاهاتون هستم دوستای خوشگلم❤️
نه همون ۷ماه میکشه درست حساب کردم

اینجوری باشه که اصلا ارزش نداره

کسی قدر دل پاک مونه هرگز نمی دونه مو "موسی" هم ِبشُم "آسیه" از "آبُم" نمی گیره.نِفهمید و نمیفهمن مُنو درد مونه اینجا مو خط دکترُم خالو کسی قابُم نمی گیره 🍀

ببخشید ۱۲۰ میلیون میگذاری ۷ ماه بمونه بعدش ۲۰۰ تومن با پول خودت وام میدن ؟ یا ۱۲۰ جدا ۲۰۰ هم جدا ؟؟

جدا ۲۰۰تومن

اگر میشه دعا کنید برام کارهمسرم جوربشه 🙏شدیدا نیازمند دعاهاتون هستم دوستای خوشگلم❤️
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز