آره عزیزم
واسه ۲ نفرمون (ک خیلی شکموایم) ۲ تا سیب زمینی بزرگ برمیدارم + ی پیاز کوچیک.
سیب زمینی و پیاز رو با رنده ی دُرشت رنده میکنم، میریزم توی ی ظرفی. ۲ تا تخم مرغم توش میشکنم + نمک و فلفل و زردچوبه. بعد ماهی تابه رو کمی داغ میکنم و روغن میریزم و کوکو ها رو دونه دونه با قاشق میریزم توش و پهنش میکنم و میذارم سرخ بشه (در ماهی تابه رو نمیذارم، چون بخارش میمونه و نرم میشه) بعدشم طلایی و برشته شد برمیگردونمشون... خیلی خوشمزه میشه امتحان کن ی بار. 😉