2777
2789
عنوان

قم عزیز❤️🫂

| مشاهده متن کامل بحث + 812 بازدید | 66 پست
جنوب تهران روزی ۲ ساعت می ره ، شمال تهران اصلا نمی ره ،قم روزی ۴ تا ۵ ساعت بقیه شهرا روزی دوساعت ، ر ...

به خدا بعضی روزا  دوبار هم میره  من جنوب تهران نیستم منتهی بالای بالا هم نیستم. 

مادرم پاسداران میشینه برق اونام میره

اسمم نظر همسرمه

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

فقط قم نیستش که کل ایرانه،من دلم واسه جنوبی‌ها میسوزه،اینا از تهران میترسن

تهران هم برق و آب می‌ره 

همه اقوام ایرانی انسان های شریفی هستند و صرف متعلق بودن به یک قومیت افتخار کردن ندارد!! 

ما جنوبی ها چی بگیم ؟ تو این گرما برقامون دو ساعت قطع میشه تازه بعضی از روزا هم دوبار( ۳ ساعت و نیم )قطع میشه میگن چون برق کم داریم دو بار قطع میکنیم.........اونوقت ما با این هوای گرم 💔

 میشه برای عاقبت بخیریم یه صلوات بفرستین🙂🙏🏻........ #انشاالله_جشن_ظهور💚......../// بالاخره میرسیم به اونجایی که صائب‌ میگه ،ارامش است عاقبت اظطراب ها 💜......///#خلیج_تا_ابد_پارس💙...............................💙💙Gulf forever Pars#💙............./// # به امید ایران بدون افغان❤️🇮🇷❤️...........بهترین تاریخ برای من 140۵/۰۵/۰۵ شکر👆🏻❤️........... دختر آریایی💗

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز
توسط   md41289  |  1 ساعت پیش